Милена

 
 
Милена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Детски център МакКуин 2, защото е лоялен клиент.
 
Милена получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Милена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Хотел Urban, защото е лоялен клиент.
 
Милена получава значка Пътешественик, защото грабна три оферти от Grabo.bg за почивки и екскурзии!
 
Милена получава значка Facebook plug-in, защото свърза своя Grabo профил с профила си във Facebook!
 
Милена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Караджъ Турс, защото е лоялен клиент.
1
Милена написа ревю за Ресторант Aglea
Отидох с предварителна резервация и ми се каза, че нямало налични нещата от ваучера, накрая след след разправия получихме някакво месо с 2 картофа, но от сосове и десерти за 3 ваучера общо 6бр нямаше и следа. Направо си ни излъгаха
 
Милена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Студио Фото Видео Елит, защото е лоялен клиент.
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)