Мартин

от Бургас  
 
Мартин получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автосервиз Бигс, защото е лоялен клиент.
5
Мартин написа ревю за Автосервиз Бигс
Пореден ГТП в БИГС
 
Мартин получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автосервиз Бигс, защото е лоялен клиент.
 
Мартин получава значка Обичам автомобила си, защото грабна три оферти за грижа за автомобила!
5
Мартин написа ревю за Автосервиз Бигс
Четвърти пореден преглед в Бигс ?
5
Мартин написа ревю за Автосервиз Бигс
Поредна година минавам преглед в Бигс
 
Мартин получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автосервиз Бигс, защото е лоялен клиент.
 
Мартин получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автосервиз Бигс, защото е лоялен клиент.
5
Мартин написа ревю за Семеен хотел Зограф
Приятно място за кратък престой, разположен на добро място
 
Мартин получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Семеен хотел Зограф**, защото е лоялен клиент.
5
Мартин написа ревю за Хотел Гранд Рояле
Аз и приятелката ми сме изключително доволни. Престоят ни беше настаняване за две нощувки: 24.10/25.10
Обслужването на рецепция, ресторант и спа център беше на ниво.
Самата храна в ресторанта беше на блок маса, като храната беше вкусна и изобилна.
Ние нощувахме в едноспален апартамент, който беше изключително чист и удобен. Препоръчваме с две ръце!
 
Мартин получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Мартин получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Escape Game Challenge, защото е лоялен клиент.
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)