Галина

от София  
2
Галина написа ревю за ТО Поход
Пътувах с Агенция Поход на 24.09.22г. - еднодневна екскурзия до Одрин. Автобусът беше със седалки за първокласници - наблъскани една зад друга!! На всички краката опираха в предната седалка, а облегалкибе буквално бяха на педя от гърдите ни. Автобусът беше препълнен, с дублирани места и скандал кой къде ще седне. Екскурзоводката трудно въдврови ред. Не обявяваше своевременно в колко часа да се приберем в автобуса. След всяко пазаруване и често 45 човека чакахме 2-3 лица да се приберарат.
5
Галина написа ревю за Хотел Регата Палас****
Хотелът не е на първа линия, но е близо до морето. Има два басеина, което донесе радост и забавление за децата. Стаите са обзаведени модерно, със съвременни санитарни помещения. Много добър хотел за семейни почивки. Не голям, на 4 етажа, което не създава опашки и чакане в ресторанта.
Препоръчвам
 
Галина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автомивка Grillo, защото е лоялен клиент.
 
Галина получава значка Sushi freak, защото грабна три суши оферти от Grabo.bg!
 
Галина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автомивка Grillo, защото е лоялен клиент.
 
Галина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автосервиз Крит, защото е лоялен клиент.
 
Галина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автомивка Grillo, защото е лоялен клиент.
 
Галина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автомивка Grillo, защото е лоялен клиент.
 
Галина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Хотел Зевс***, защото е лоялен клиент.
 
Галина получава значка Facebook plug-in, защото свърза своя Grabo профил с профила си във Facebook!
 
Галина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автомивка Grillo, защото е лоялен клиент.
 
Галина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автомивка Grillo, защото е лоялен клиент.
 
Галина получава значка Светкавица, защото изпревари всички и грабна първия ваучер за Диагностика на климатик или климатична система в дома или офиса!
 
Галина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автомивка Grillo, защото е лоялен клиент.
 
Галина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от ДКЦ Св. Врач и Св. Кузма и Дамян, защото е лоялен клиент.
 
Галина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автомивка Grillo, защото е лоялен клиент.
2
Галина написа ревю за Автомивка Grillo
Редовен клиент съм повече от година. Поне веднъж на месец с ваучар измивам автомобила си. На 11.07. отидох в автомивката около 18 20 часа без запазен час. След два часа чакане по средата на миенето започнаха друга кола. След три часа колата беше измита, а на капака образуваха дупка върху лака.
 
Галина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Пицария-ресторант и BBQ Ниагара, защото е лоялен клиент.
Покажи още...
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)