D A

 
5
D A написа ревю за Комплекс GarsON
Хотелът е нов и уютен. Поддържа се чисто, а храната в ресторанта е изключено вкусна.
Служителите са млади и приветливи. Оказа се че всяка събота вечер има културна програма – ние се насладихме на джаз концерт. Бяхме много приятно изненадани и се насладихме на културната програма в приятна обстановка .
 
D A получава значка Пътешественик, защото грабна три оферти от Grabo.bg за почивки и екскурзии!
5
D A написа ревю за Парк Хотел Панорама****
Впечатлени сме от доброто отношение на персонала, сърдечни, приветливи, отзивчиви. Хотела е с много добра локация, в близост до кабинковия лифт предлагащ уют и спокойствие. Високо ниво на хигиена в стаите, ресторанта и лоби бара . Много добре приготвена и вкусна храна, богато и разнообразно меню. Определено се старят туриста да се чувства добре. Ще посетим отново. Благодарим за гостоприемството.
 
D A получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Парк-хотел Панорама****, защото е лоялен клиент.
4
D A написа ревю за Хотел Рила
Хотела е в центъра на Дупница, което го прави много удобен за туристите. Много любезен и отзивчив персонал. СПА комплекса е много хубав, с изключение на басейна – много студена вода. Вечерята и закуската бяха на ниво. Некоректно ми се струва да се искат допълнително 10 лв за DJ, като гостите на Grabo са настанени в отделна зала, различна от основния ресторант в който е празничната вечеря и DJ партито. Искат се пари за услуга, която на практика няма как се използва ?!?
 
D A получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Хотел Рила***, защото е лоялен клиент.
 
D A получава значка Любопитко, защото три твои въпроса към оферти в Grabo.bg бяха публикувани!
 
D A получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)