Свилен

 
3
Свилен написа ревю за Хотелски комплекс Еленски Ритон
Мястото е приятно. Персоналът в ресторанта беше любезен, храната, която поръчахме също беше добра, но включената в цената вечеря беше отвратителна. Обслужването на рецепция е абсолютно неадекватно, след три телефонни разговора рецепционистката се изненада, когато пристигнахме. Не е особено чисто, но най-неприятно беше, че спират парното през нощта и стаите стават много студени. Ако искаш топла вода, трябва да се сетиш да си пуснеш бойлера сам и да го изчакаш.
 
Свилен получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Galactic billiard & PlayStation, защото е лоялен клиент.
1
Свилен написа ревю за Драматичен театър "Рачо Стоянов"
Гледал съм театрални постановки, но такава откровена глупост не бях виждал! Десетки хора в салона спяха или си гледаха в телефоните от скука. Не е проблема в актьорската игра а в режисурата. Крясъци, замеряне със всичко възможно и пак крясъци... и на моменти вулгарни вметки. Не си го причинявайте!
 
Свилен получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Свилен получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Детски център МакКуин 2, защото е лоялен клиент.
 
Свилен получава значка Facebook plug-in, защото свърза своя Grabo профил с профила си във Facebook!
 
Свилен получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автомивка Vest, защото е лоялен клиент.
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)