Димитър

от София  
 
Димитър получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
 
Димитър получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
1
Димитър написа ревю за Хотел Свети Георги Ски&Holiday
Изключително ниско ниво за четири звезди хотел! Ал инклузива по същия начин - всеки ден едно и също предлагане, в хляба мухъл!
Ставта беше мръсна, банята непочистена! Този хотел не си заслужава!
 
Димитър получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
 
Димитър получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автокомплекс Летоструй, защото е лоялен клиент.
 
Димитър получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
2
Димитър написа ревю за Автосервиз SV Auto
Не останах доволен. Работиха по 3 коли наведнъж, смяната на двете гуми отне 40 мин. Не се обърна внимание при монтажа, коя гума е лява/дясна. Ако желаете обикновен чувал за гумите 1.50лв е бройката :) (хубаво е да обявявате цвните на добавките).
 
Димитър получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автосервиз SV Auto, защото е лоялен клиент.
 
Димитър получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автосервиз Крит, защото е лоялен клиент.
 
Димитър получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
5
Димитър написа ревю за Еко Про Тек
 
Димитър получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Еко Про Тек, защото е лоялен клиент.
1
Димитър написа ревю за SPА хотел Парадайс
Изключително много ми допадна отношението на персонала - внимание и гостоприемност. Най-вече на Любка-вашия сервитьор.
Разочарован останах от хотела -липса на комарници, климстици, базово обзавеждане, макар и да инаше връзка ,пичти нямаше интернет, шума на косачка и рбаотници по врмее на обедна почивка, прсвиха ремонт в спа-то и пушиха, което беше недопустимо за мен. Такъв тип поведение не е за четири звезден хотел. Вярвам, че най-вече се стремите към добра реклама, а тези неща влияят.
 
Димитър получава значка Светкавица, защото изпревари всички и грабна първия ваучер за 3D реглаж на преден и заден мост на автомобил, плюс пълна проверка на ходовата част!
5
Димитър написа ревю за Автомивка Делфина
Въпреки не успешното свързване с отговарящия за обявата, минути по късно бях порърсен, реагира се много бързо, хареса ми отношението на управителя. Беше ми предложено кафе :) . Хареса ми супер сървиз обслужването. Успех :)
 
Димитър получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автомивка Делфина, защото е лоялен клиент.
 
Димитър получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
 
Димитър получава значка Пътешественик, защото грабна три оферти от Grabo.bg за почивки и екскурзии!
 
Димитър получава значка Светкавица, защото изпревари всички и грабна първия ваучер за Есенен релакс в Огняново! Нощувка със закуска, плюс сауна!
2
Димитър написа ревю за Ресторант 79 Stories - BBQ
Кихнята е добра, но лопсата на достатъчно персонал си пролича.
Покажи още...
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)