Дидо

 
 
Дидо получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
5
Дидо написа ревю за Автоцентър Nikko Garage
Много бързо обслужване, всичко е разграфена по час, без опашки и чакане. Проверката епред теб и всичко става доста бързо. Препоръчвам на всеки.
 
Дидо получава значка Обичам автомобила си, защото грабна три оферти за грижа за автомобила!
 
Дидо получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Yassa Tepe Bar & Dinner, защото е лоялен клиент.
2
Дидо написа ревю за СПА хотел Танне
Всичко беше добре с изключение на неработещите руска баня и релакс зоната със затоплени легла, при положение, че се обадих предварително да попитам дали всичко е в изправност
 
Дидо получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Хотел Танне****, защото е лоялен клиент.
 
Дидо получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автосервиз Ауто Премиум, защото е лоялен клиент.
5
Дидо написа ревю за Автосервиз Ауто Премиум
Отлично отношение към всеки клиент . Компетентна работа и решение за всеки проблем по автомобила . Препоръчвам ви , доволен съм
5
Дидо написа ревю за Hachiro Sushi
Вкусни продукти и качествено обслужване.
 
Дидо получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Hachiro Sushi, защото е лоялен клиент.
 
Дидо получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Пункт за ГТП Кабрио 64, защото е лоялен клиент.
 
Дидо получава значка Най-добра дружка, защото вече има повече от 20 приятели в своя профил!
 
Дидо получава значка Facebook plug-in, защото свърза своя Grabo профил с профила си във Facebook!
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)