Мартина
Мартина получава значка Обичам автомобила си, защото грабна три оферти за грижа за автомобила!
Мартина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Bubbles Cleaning, защото е лоялен клиент.
Мартина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Bubbles Cleaning, защото е лоялен клиент.
Мартина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Козметично студио Lalena, защото е лоялен клиент.
5
Мартина написа ревю за My SPA
Чудесно обслужване, супер свеж персонал - всички бяха много мили! Много съм доволна от маникюра и педикюра. Ще посетя отново!
П. С благодаря на Кари
П. С благодаря на Кари
Мартина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от My SPA, защото е лоялен клиент.
Мартина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от My SPA, защото е лоялен клиент.
5
Мартина написа ревю за Студиа Мария Гюзелева / ИМПЕРАТРИЦА ЕООД
Изключително доволна съм от почистването на лице - цена, качество на услугата, отношение. Козметичката е чудесен професионалист! Препоръчвам!
Мартина получава значка Кокона, защото грабна три оферти от категория Красота и здраве!
5
Мартина написа ревю за Хотел Кристиани***
Чудесен хотел, чудесен перфонал! Всичко беше чисто, поддържано, храната е разнообразна и вкусна, всички бяха много мили. Бихме посетили отново
Мартина получава значка Пътешественик, защото грабна три оферти от Grabo.bg за почивки и екскурзии!
Мартина получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
4
Мартина написа ревю за Sushi Zone
Как се очаква да се свържа с Вас и да направя резервация,след като посоченият телефон е изключен,а другия,който намерих (087 857 4483) е грешен или непълен ?
Сушито беше добре приготвено, количество/качество отговаряха на цената.
Сушито беше добре приготвено, количество/качество отговаряха на цената.
Мартина получава значка Благодетел, защото направи дарение за SOS Детски селища през сайта на Grabo.bg!
4
Мартина написа ревю за White Bar and Dinner
Пицата беше чудесна. Персоналът също се старае, мило обслужване, но има какво да се желае. Обстановката не ми хареса, не е особено чисто. Салатата беше измислена, понеже не съответстваше на това, което пише в менюто (1то нещо беше свършило и ни предупредиха, но липсваше и още нещо).
4
Мартина написа ревю за Семеен хотел Алегра***
Добро обслужване, закуската беше блок-маса с разнообразна храна, стаите бяха чисти, персоналът беше мил и отзивчив. Единствено бих подобрила хигиената в басейните и джакузитата. В спа зоната не работеше сауната.
5
Мартина написа ревю за Студио за красота The Corner
Много съм доволна и от резултата, и от обслужването !Бързо и качествено обслужване :)
Изключително доволна съм от почистването, от обслужването, като цяло ще посетя отново. Колата беше почистена много добре и отвън, и отвътре,стелките бяха изпрани. Благодаря!