Ели

 
4
Ели написа ревю за Комеди Клуб София
Беше доста забавно! Филио е велик! Само шоуто ни се стори доста кратко.
5
Ели написа ревю за Хотел Елица***
Силно препоръчвам услугите на този хотел! Персонала е много любезен, базата е добра. Изхранването е на шведска маса, като качеството и вкуса на храната са супер. Сауната и джакузито са много приятни.
 
Ели получава значка Спестих над 500лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 500лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
5
Ели написа ревю за Хотелски комплекс Casa Karina
Много добро обслужване и отлична храна! Спа центъра не е нещо особено, но има най-необходимото- басейн, сауна и парна баня. Чисто е и добре поддръжано. Единствената ми забележка е, че водата в басейна беше леко студена (поне за моите усещания..). Препоръчвам!
 
Ели получава значка Пътешественик, защото грабна три оферти от Grabo.bg за почивки и екскурзии!
1
Ели написа ревю за Epic Adventures
Описанието на услуга няма нищо общо с действителната. Към решението на "загадките" може да се стигне, евентуално, след 2 часа ровене в Гугъл и висене на едно място в колата. ЛИПСВА всякаква динамика, интрига и забавление!Напълно изгубени време и пари! НЕ ПРЕПОРЪЧВАМ! Преименувайте се на Google Hunt!
3
Ели написа ревю за J. J. Murphy's Irish Pub
Храната е доста вкусна. Но обявените количества се разминават изключително много с действителното... Плато пилешки крилца е с 5-6 бланширани картофчета и 7-8 крилца, може би сервирано с 2 чинии ще стане 1300 грама....
 
Ели получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Парк-хотел Орлов камък***, защото е лоялен клиент.
 
Ели получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
1
Ели написа ревю за Гранд Хотел Банско****
Добра материална база, храна с добро качество.Видяхме хлебарки в баните..Обслужването в хотела е с една дума-обидно. Служителите на рецепция са изключително приветливи и любезни. Но не и тези в Спа- центъра- когато поискахме малко информация за спа- съоръженията,отговорът бе: "има табелки навсякъде, ще си ги четете!". Става течение в спа-центъра,заради отворени врати, които не ти позволяват да затвориш. Персоналът в ресторанта се държи неуважително и арогантно. Няма повече да посетя това място!
 
Ели получава значка Facebook plug-in, защото свърза своя Grabo профил с профила си във Facebook!
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)