Мая

от Пловдив  
 
Мая получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автосервиз Top Fresh, защото е лоялен клиент.
 
Мая получава значка Спестих над 1000лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 1000лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Мая получава значка Светкавица, защото изпревари всички и грабна първия ваучер за Сухо или мокро изпиране на седалка на автомобил!
 
Мая получава значка Обичам автомобила си, защото грабна три оферти за грижа за автомобила!
 
Мая получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Фабрика за храна и танци, защото е лоялен клиент.
3
Мая написа ревю за Monic SPA Club
Във ваучера или някъде в промоцията пишеше че процедурата е 30мин, а тя всъщност е 15-20 АКО има RF лифтинг. Това отслабване с 1.5-2 см на процедура е илюзия. Всичко зависи от това, как ще те измерят преди (по-хлабаво) и след (по-стегнато) процедурата.
 
Мая получава значка Спестих над 500лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 500лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Мая получава значка Кокона, защото грабна три оферти от категория Красота и здраве!
 
Мая получава значка Вкусно късметче, защото си грабна парченце от Новогодишната баница на Grabo.bg!
Мая си изтегли празнично късметче.
Екзотични острови ще посетиш и мечтите в истина ще претвориш!
 
Мая получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Козметично студио New Face, защото е лоялен клиент.
 
Мая получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Мая получава значка Любопитко, защото три твои въпроса към оферти в Grabo.bg бяха публикувани!
 
Мая получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Салон Естир, защото е лоялен клиент.
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)