Константин

 
 
Константин получава значка Спестих над 1000лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 1000лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
5
Константин написа ревю за Запрянов Травел
Впечатлени сме от перфектната организация на пътуването и атракциите. Много добър шофьор (Ники), много оправен екскурзовод (Йордан). В Истанбул екскурзоводът също беше много атрактивен (Али). Хотелът беше със забележки, но това е нивото в Истанбул за тези цени. Пак бихме пътували с тази фирма.
 
Константин получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Запрянов Травел, защото е лоялен клиент.
 
Константин получава значка Спестих над 500лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 500лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Константин получава значка Пътешественик, защото грабна три оферти от Grabo.bg за почивки и екскурзии!
 
Константин получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Кафе Бариста, защото е лоялен клиент.
 
Константин получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Сувлаки Бързо и Вкусно, защото е лоялен клиент.
5
Константин написа ревю за SPA Хотел Персенк, Девин
Хотелът си отговаря на петте звезди. За отбелязване е нетипичното за България превъзходно отношение на персонала. Ходил съм пет пъти и досега не съм попаднал на нещо, което да ме подразни.
Последния път изби тръба в тавана на банята и започна да тече силно. В момента, в който дойде човек от персонала и видя теча, първото му действие беше да ни премести в друга стая, въпреки че аз лично, първо бих спрял водата и чак след това бих се занимавал с клиентите. Това ясно говори за приоритетите в хотел
 
Константин получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Lenses.bg, защото е лоялен клиент.
5
Константин написа ревю за Action Aquapark
Организацията е добра. Всичко беше наред.
 
Константин получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)