Ели

 
1
Ели написа ревю за Чистотел Еликсир
При мен няма никакъв ефект.Спазих всички инструкции на опаковката и единственият резултат беше парене на мястото на накапването.
4
Ели написа ревю за Хотел Свети Димитър
Много добър хотел, близо до северния плаж, просторни помещения, хигиената е на ниво, персоналът в по-голямата си част е любезен.От разнообразието на храната има какво да се желае, плодовете сутрин свършваха бързо, бих препоръчала да има поне по едно рибно ястие за вечеря. Положението с паркирането е малко сложно, местата около хотела, които са запазени за гости винаги бяха заети, полянката в близост също и често се налагаше се налагаше да обикаляме в по-голям периметър , за да намерим място.
 
Ели получава значка Пътешественик, защото грабна три оферти от Grabo.bg за почивки и екскурзии!
 
Ели получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Солни стаи Медисол, защото е лоялен клиент.
 
Ели получава значка Кокона, защото грабна три оферти от категория Красота и здраве!
3
Ели написа ревю за Хотел Dreams**, Несебър
Плюсове: чистотата беше на ниво, сравнително добра локация , тихо място (изключвайки невъобразимо шумните гларуси, които се развихряха предимно нощем)
Минуси : няма осигурен паркинг, стаите са без удобства за хранене вътре (липсва маса), "апартамент" за собствениците означават две спални(едната без гардероб) с обща баня и тоалетна, без дневна или поне кът за сядане, тоалетните принадлежности не отговаряха на броя гости, всички врати се затваряха с доста голямо усилие и блъскане, няма комарници
 
Ели получава значка Любопитко, защото три твои въпроса към оферти в Grabo.bg бяха публикувани!
 
Ели получава значка Спестих над 500лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 500лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Ели получава значка Светкавица, защото изпревари всички и грабна първия ваучер за През Август и Септември в Приморско! Нощувка със закуска и вечеря!
 
Ели получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от д.м.н. Ваня Колева рефлексолог, защото е лоялен клиент.
 
Ели получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Ели получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Климатици Белани, защото е лоялен клиент.
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)