Красен

от Варна  
5
Красен написа ревю за Дентален център Булдент
Доволен съм! Добро отношение и професионална работа. Препоръчвам!
5
Красен написа ревю за Лучиано
Много вкусна пица. Беше гореща и ме чакаше готова точно навреме!
 
Красен получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Лучиано, защото е лоялен клиент.
 
Красен получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Замъка "Влюбен във вятъра", защото е лоялен клиент.
5
Красен написа ревю за Комплекс Therma Eco Village
Добро обслужване! Стаите са на ниво. Има забавления за децата през почивните дни. Спа центъра е ок. Ресторантът е много хубав!
 
Красен получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Therma Eco Village*****, защото е лоялен клиент.
5
Красен написа ревю за Дентална практика MyDent
Изключително съм впечатлен от вниманието и проявения професионализъм от д-р Драгомирова.
Горещо препоръчвам!
 
Красен получава значка Спестих над 500лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 500лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
5
Красен написа ревю за Valente Bar Coffee
Кетърингът беше изключително вкусен! Хапките бяха направени с пресни продукти! Дамата ги прави буквално на момента, за да бъдат свежи! Бях я предупредила, че кетърингът ми трябва за град Шумен, а тя беше ги опаковала отлично, така че да съхранят перфектната си визия! Страхотно обслужване!Благодаря!
 
Красен получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Valente Bar Coffee, защото е лоялен клиент.
3
Красен написа ревю за Хотел Елена****
Служителите на рецепция са изключително нелюбезни. Останалите служители в ресторанта, на бара и в детския център са мили и услужливи. Храната в ресторанта не е разнообразна. Обзавеждането в стаите не съответства на 4* хотел, в баните имаше тоалетна хартия от най-ниски качество. Стаята не се почистваше всеки ден. Задължават гостите да заплащат депозит за ползване на хавлии и халати, за да използват СПА зона и басейн. Заплащаш немалка сума за паркинг, който не се охранява. Нямам повече символи...
3
Красен написа ревю за Гранд Хотел Банско****
Храната беше хубава, прясна и разнообразна. Обслужване в ресторанта - на ниво. Обзавеждането на стаите отговаря на 4* хотел. Спа зоната е голяма и ако няма много гости на хотела, може да се използва пълноценно. Недопустимо за хотел от този ранг е да има счупено огледало в стаята! Неприемливо е да се молиш на рецепция някой да дойде да ти смени кърпите веднъж за 5 дневен престой! Хигиена - незадоволителна! За толкова много дни - само 1 комплект принадлежности за баня! Асансьорът не работеше
5
Красен написа ревю за Kомплекс Барите
Мястото е уникално-чисти и спретнати стаи,приятен ресторант, басейнът е на ниво, има доста възможности за забавление за децата-особено се радваха на животните и на люлките!Вечерната програма особено в деня,в който имаше освен музика на живо и танцова формация по народни танци е отлична!Хубава храна в ресторанта и закуска на ниво-топли банички, мекици и др. Доволно;)))Трябва да се отчете и факта, че цените в ресторанта са като на алея 1-ва във Варна посред лято, че и повече... Няма интернет...
 
Красен получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Магазин Discount, защото е лоялен клиент.
 
Красен получава значка Пътешественик, защото грабна три оферти от Grabo.bg за почивки и екскурзии!
5
Красен написа ревю за Pizza San Mozzarello
Много вкусна пица! Поръчката ми беше приета буквално в последния момент. Макар да успях да взема пицата навреме бяха готови да ни изчакат и след работното им време!!! Препоръчвам!
 
Красен получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Магазин Discount, защото е лоялен клиент.
 
Красен получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Discount, защото е лоялен клиент.
2
Красен написа ревю за S&D&N Auto
 
Красен получава значка Обичам автомобила си, защото грабна три оферти за грижа за автомобила!
Покажи още...
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)