Христина

от София  
 
Христина получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
 
Христина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Hair Center, защото е лоялен клиент.
5
Христина написа ревю за Хотел Орбел
Добър хотел, СПА-то е отворено само следобед от 4:30 до 7:30
 
Христина получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
 
Христина получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
 
Христина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Салон Стилист Капанов, защото е лоялен клиент.
 
Христина получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
 
Христина получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
5
Христина написа ревю за Beauty Studio" VM Style"
Много стм доволна! Внимателна и професионална фризьорка.
5
Христина написа ревю за Beauty Studio Selina
Прекрасен маникюр с гел лак, още не е мръднал след повече от седмица (включително и море). Професионално отношение и внимателно изпълнение.
5
Христина написа ревю за Perhidrol Beauty Studio
Много съм доволна от обслужването и крайния резултат. Бих посетила отново.
4
Христина написа ревю за Ресторант Синият лъв
Доволни сме, ребърцата бяха вкусни, обслужването беше ОК, но на съседната маса имаше две семейства, чиито деца вдигаха много шум, скачайки по масите и опитвайки се да счупят някакви предмети.
 
Христина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Perhidrol Beauty Salon, защото е лоялен клиент.
 
Христина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Ресторант Синият лъв, защото е лоялен клиент.
 
Христина получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Салон Ева, защото е лоялен клиент.
 
Христина получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
 
Христина получава значка Любопитко, защото три твои въпроса към оферти в Grabo.bg бяха публикувани!
3
Христина написа ревю за Салон Мадейра
Не съм нито недоволна, нито особено доволна. Кожичките бяха премахнати внимателно и безупречно. След пиленето два от ноктите ми не бяха равни отляво и отдясно. Изборът на лак се състоеше от "светъл или не?", а не избор от палитра. Прах от пиленето беше попаднал върху лака и го беше развалил на места
Покажи още...
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)