Моника

 
 
Моника получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Салон за красота Фиора, защото е лоялен клиент.
 
Моника получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Печатница Celestial, защото е лоялен клиент.
 
Моника получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Салон за красота Фиора, защото е лоялен клиент.
 
Моника получава значка Най-добра дружка, защото вече има повече от 20 приятели в своя профил!
 
Моника получава значка Пътешественик, защото грабна три оферти от Grabo.bg за почивки и екскурзии!
 
Моника получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Клуб Caribe, защото е лоялен клиент.
 
Моника получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Козметично студио Непал, защото е лоялен клиент.
 
Моника получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Хотел Адамо - Варна, защото е лоялен клиент.
5
Моника написа ревю за Хотел Asara
Страхотно обслужване!
Хотелът е чист и поддържан
 
Моника получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Студио Nishka, защото е лоялен клиент.
 
Моника получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Салон за красота Angel, защото е лоялен клиент.
 
Моника получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Gold Caffe, защото е лоялен клиент.
 
Моника получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от FUJIFILM PRO PHOTO CENTER, защото е лоялен клиент.
 
Моника получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Моника получава значка Кокона, защото грабна три оферти от категория Красота и здраве!
5
Моника написа ревю за Козметично студио Непал
Страхотно!
 
Моника получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Козметично студио Непал, защото е лоялен клиент.
 
Моника получава значка Facebook plug-in, защото свърза своя Grabo профил с профила си във Facebook!
Покажи още...
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)