Лили

 
 
Лили получава значка Facebook plug-in, защото свърза своя Grabo профил с профила си във Facebook!
 
Лили получава значка Дядо Коледа, защото изпрати поне три ваучера от Grabo.bg като подарци за свои приятели.
 
Лили получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Студио Ivy Lounge, защото е лоялен клиент.
 
Лили получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Fresh & Shiny, защото е лоялен клиент.
5
Лили написа ревю за Студио Ivy Lounge
Обслужването е перфектно, с много внимание към клиентите и обяснения за процедурите. Обстановката е много приятна. След курс от 10 комбинирани процедури - целутрон и детоксикации - резултатът е видимо отслабване, намаляване на целулита, стягане на кожата и пълен релакс. Започвам нова серия.
 
Лили получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Студио Ivy Lounge, защото е лоялен клиент.
 
Лили получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Студио Ivy Lounge, защото е лоялен клиент.
 
Лили получава значка Спестих над 1000лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 1000лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Лили получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Салон Хриси, защото е лоялен клиент.
 
Лили получава значка Светкавица, защото изпревари всички и грабна първия ваучер за Удължаване и сгъстяване на мигли "Косъм по косъм"!
 
Лили получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Студио Ivy Lounge, защото е лоялен клиент.
 
Лили получава значка Кокона, защото грабна три оферти от категория Красота и здраве!
 
Лили получава значка Спестих над 500лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 500лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Лили получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)