Gergana

 
 
Gergana получава значка Спестих над 1000лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 1000лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
2
Gergana написа ревю за СПА хотел Елбрус
храната е добра, хотелът като разположение - също, но стаята на партера, в която бяхме е ужасна: душът се откача не се регулира водата банята е мръсна, душът е върху тоалетната и тя не се ползва ако някой се е изкъпал. Чува се всеки шум от коридора, всичко е старо захабено и гадно от времето на соца
 
Gergana получава значка Pizza freak, защото грабна три оферти за пица от Grabo.bg!
 
Gergana получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Sushi Express, защото е лоялен клиент.
 
Gergana получава значка Sushi freak, защото грабна три суши оферти от Grabo.bg!
2
Gergana написа ревю за Хотел Аризона**
много хубав и чист хотел, много чисто СПА, храната е вкусна, но не е достатъчна, например за обяда няма десерт, няма супа , а само второ и безалкохолно , цените в ресторанта са високи, външната градина не е поддържана. Напълно си отговаря за две звезди, самият хотел е за три звезди.
 
Gergana получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Хотел-ресторант Аризона**, защото е лоялен клиент.
 
Gergana получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Spaghetti Company, защото е лоялен клиент.
3
Gergana написа ревю за Бистро Меню
хубаво заведение, добре подредено, страхотна локация, лошо обслужване, кафето не е добро
4
Gergana написа ревю за Спа Хотел "Орфей" **** Пампорово
много добра локация, големи стаи, уютен хотел,покрит паркинг, любезен персонал, може би храната трябва да е по-разнообразна, няма никаква скара,лобито плаче за ремонт, гарнитура на дупки, скъпо кафе, в банята се образува локва зад тоалетното казанче, но хотелът общо взето си заслужава да се почива в
 
Gergana получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от SPA хотел Орфей****, защото е лоялен клиент.
 
Gergana получава значка Любопитко, защото три твои въпроса към оферти в Grabo.bg бяха публикувани!
3
Gergana написа ревю за Семеен хотел Алегра***
спа център - хубав,захабени и мръсни кърпи и халати - на петна,много скъпа оферта за това, което предлагат, скъпа храна в ресторанта, мил персонал, около хотела бездомни кучета,как може да ни настанят в стая с обща тераса с непознати хора, а нашите дъщери на друг етаж,добро местоположение,
 
Gergana получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Ресторант-механа Мамбо, защото е лоялен клиент.
1
Gergana написа ревю за Хотелски комплекс Casa Karina
Липсва спа център - сауната не работи, парната баня работи само един след обяд, кабинката мирише на урина, ужасно е. Басейнът е хубав, но няма никакви хидромасажни дюзи, само се плацикаш и това е! Никакъв релакс. Спалнята в стаята е залостена в една ниша и единият не може по никакъв начин да стане
2
Gergana написа ревю за Сръбски ресторант ЗАФО
Не е разнебитен ресторант, но е празен. Кафето не е Лаваца, както е посочено във ваучера, много лошо качество беше , само вода, дори и късметче нямаше. Много неприятно е, че не работи в събота и неделя, поне като кафене да работеше, че да си ползваме ваучерите. Що за ресторант да не работи поне в с
 
Gergana получава значка Светкавица, защото изпревари всички и грабна първия ваучер за Почивка в Банско! Нощувка - на база All Inclusive, или със закуска, следобедна закуска и вечеря, плюс SPA!
1
Gergana написа ревю за Хотел Аква Варна
Страшно некоректни - на нова година не поднесоха мезетата, за които сме платили в посочената оферта. Студено в стаите - централният климатик е много слаб. Имаше запазени маси за Нова година, за което не знаехме, местата ни бяха ужасни. Малки порции.
3
Gergana написа ревю за Ресторант Мамбо
храната е чудесна, обслужването - също, не е много чисто - покривката беше зацапана, беше и много студено в залата, но общо взето е уютно.
 
Gergana получава значка Сценична треска, защото грабна три оферти за театрални постановки от Grabo.bg!
Покажи още...
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)