Янко

 
 
Янко получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автосервиз Лес Инвест, защото е лоялен клиент.
4
Янко написа ревю за Diplomat Plaza Hotel&Resort****
Отличен персонал и храна, с изключение на суши-то. В баните липсва контакт за електронни машинки за бръснене. Прозореца в нашата стая беше в пряко съседство с терасата на съседната стая, което е смущаващо. Всичко останало бе на ниво.
 
Янко получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автосерви Крит, защото е лоялен клиент.
 
Янко получава значка Спестих над 500лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 500лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Янко получава значка Обичам автомобила си, защото грабна три оферти за грижа за автомобила!
2
Янко написа ревю за Хотел Биле***
Компекса не е лош, но нищо впечатляващо. Храната, която беше включена: вечерята вкусна, но количеството като за дете; закуската просто евтино изпълнение.
 
Янко получава значка Пътешественик, защото грабна три оферти от Grabo.bg за почивки и екскурзии!
3
Янко написа ревю за BG Wine Bar
Мястото е приятно. Както има изказвания по-горе, виното е бутилка, но наливно. Въпреки всичко не лошо. "Калмарите" не бяха добре подбрани и приготвени. Салатата беше на ниво. Сервитьора бе любезен и отзивчив.
 
Янко получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)