Милена

 
5
Милена написа ревю за Гранд Хотел Банско****
За пореден път посещаваме хотела и сме очаровани. Персонала е на ниво, СПА-то е супер, а храната невероятна. По време на престоя имах РД, и бях много приятно изненадана с торта и бутилка вино в стаята.
5
Милена написа ревю за Alga Beauty & Spa
Мн съм доволна!
 
Милена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Салон Alga Beauty & SPA, защото е лоялен клиент.
 
Милена получава значка Кокона, защото грабна три оферти от категория Красота и здраве!
 
Милена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Хотел Сафи***, защото е лоялен клиент.
 
Милена получава значка Пътешественик, защото грабна три оферти от Grabo.bg за почивки и екскурзии!
 
Милена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Хотел Риагор***, защото е лоялен клиент.
 
Милена получава значка Спестих над 500лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 500лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Милена получава значка Светкавица, защото изпревари всички и грабна първия ваучер за Гледайте комедията "Бурунданга" на 10 Май!
 
Милена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Sweeterie KOKO, защото е лоялен клиент.
 
Милена получава значка Сценична треска, защото грабна три оферти за театрални постановки от Grabo.bg!
 
Милена получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)