Милена

 
Милена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Салон Стилист Капанов, защото е лоялен клиент.
 
Милена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Салон Стилист Капанов, защото е лоялен клиент.
 
Милена получава значка Благодетел, защото направи дарение за SOS Детски селища през сайта на Grabo.bg!
 
Милена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Салони Стилист Капанов, защото е лоялен клиент.
5
Милена написа ревю за Испански ресторант Bodega
Много вкусна храна, уникална атмосфера и отлично обслужване.
5
Милена написа ревю за H&D Catering
Хапките бяха много вкусни. Нямах никакви проблеми с поръчката, доставката беше точно навреме. Бих поръчала отново!
5
Милена написа ревю за Хотел Грами***
Много сме доволни от почивката в хотел "Грами". Стаите са много чисти, двора, басейна и спа-зоната - поддържани. Персоналът е любезен, отзивчив и винаги на разположение. Храната е разнообразна и изключително вкусна, като имаше избор и за вегетарианци. Хотелът е много уютен и спретнат, с много цветя,
 
Милена получава значка Пътешественик, защото грабна три оферти от Grabo.bg за почивки и екскурзии!
 
Милена получава значка Любопитко, защото три твои въпроса към оферти в Grabo.bg бяха публикувани!
5
Милена написа ревю за ChashiBG
Много коректни и отзивчиви служители във фирмата. Изпълнението на поръчката беше много добро, дори ми помигнаха при избора на подходяща снимка за чашата. Препоръчвам на всички!
5
Милена написа ревю за AVVA Christoff
Много коректна фирма. Продуктът ми беше изпратен още на другия ден след закупуване на ваучера. Комплектът за рисуване изглежда много добре, включва всичко необходимо и напълно съответства на публикуваната оферта. Препоръчвам и на другите потребители!
 
Милена получава значка Grabo експерт, защото остави третото си мнение за посетен от него обект с Grabo ваучер или клубна карта.
5
Милена написа ревю за RainFreshClean
Много съм доволна от извършената услуга. Фирмата е изключително коректна. Матраците и дивана бяха почистени и изпрани старателно и с видим ефект. Бих се възползвала отново от услугата.
 
Милена получава значка Спестих над 1000лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 1000лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Милена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Flora Residence Daisy, защото е лоялен клиент.
2
Милена написа ревю за Вкусна къща Пей сърце
Много харесваме този ресторант, но за съжаление този път ни разочароваха. Вероятно поради големия брой закупени ваучери, качеството не беше на ниво. Не бяха вложили много старание в приготвянето на ястията.
4
Милена написа ревю за Emily Style
Комплектът е много красив и напълно отговаряше на очакванията ми. Получих бижутата много бързо, още на следващия ден след закупуване на ваучера.
 
Милена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Стилист Капанов, защото е лоялен клиент.
4
Милена написа ревю за Katarino SPA Complex****
Обслужването е много добро. Стаите са чисти и комфортни. Храната в ресторанта е много разнообразна, с изобилие на интересно подбрани салати, готвени ястия и плодове.
Цялото семейство остана много доволно от престоя. С удоволствие ще посетим комплекса отново.
Покажи още...
За 3332 дни публикувахме 168856 оферти, които се разграбиха
7 297 792 пъти, спестявайки 146 331 12135 лв на 613 577 грабомани!