Лилия

от София  
 
Лилия получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Детски център МакКуин 2, защото е лоялен клиент.
 
Лилия получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Ирен Оптик, защото е лоялен клиент.
1
Лилия написа ревю за Грийн Лайф Банско
Хотелът и храната бяха отлични. Всичко много ни хареса, имахме само един проблем - купихме си карта за ел. игри, която не можахме да използваме, т.к. терминалите в хотела не работеха. Върнахме картата, но не ни върнаха парите с обяснението, че не можели да я сторнират - пъни глупости разбира се.
 
Лилия получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Green Life****, защото е лоялен клиент.
 
Лилия получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)