Елена

от Варна  
 
Елена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от СМДЛ ЛаборЕкспрес 2000, защото е лоялен клиент.
2
Елена написа ревю за Семеен хотел Мания
Персоналът беше мил (въпреки че има едно изключение). Вечерята беше добре, но храната на закуска не беше добра, трябва доста да се подобри като качество. Спа центъра беше ок. Стаята ни беше много неподдържана откъм база и мръсна, масата за билярд също беше зле.
5
Елена написа ревю за Кинезитерапевт Коларов
Още от първата процедура (диагноза: гонартроза) болката в коляното изчезна, след няколко процедури отока намаля, чувствах се много добре, походката ми се подобри също. Препоръчвам кинезитерапевт Коларов като добър специалист.
 
Елена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Кинезитерапевт Коларов, защото е лоялен клиент.
5
Елена написа ревю за Escapegames.bg
Всичко беше ок.
 
Елена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Mystery Room Varna, защото е лоялен клиент.
 
Елена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Тематичен парк Хепи Ленд, защото е лоялен клиент.
 
Елена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Къщата на езерото, защото е лоялен клиент.
 
Елена получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Елена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от FUJIFILM PRO PHOTO CENTER, защото е лоялен клиент.
 
Елена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Студио Имидж, защото е лоялен клиент.
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)