Николай

 
1
Николай написа ревю за Автомивка Гери 87
Момчето във автомивката беше възмутен, че му идва клиент за миене на кола. Пред мен си изруптя с очевадно нежелание за работа -Уф, ква кола пак трябва да мия
Трябваше да ги изчакам да се нацъкат на телефоните си.
Нещо им наруших спокойствието. Толкова разреден препарат за сефте ми слагат на колата
 
Николай получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автомивка Гери 87, защото е лоялен клиент.
 
Николай получава значка BG Пътешественик, защото посети поне 30 обекта от нашия пътеводител!
4
Николай написа ревю за Спортен комплекс Рекар
Нямаше места за всички посетители, обслужването беше доста бавничко, но все пак всички се забавлявахме, особенно децата.
1
Николай написа ревю за Комплекс Летен театър
Празно заведение, но имало много резервации, нямало продукти за още един ваучер и ми отказа обслужване по ваучера. Как са ги изчислили тези точни продукти, при условие че офертата не е за конкретни ястия - не мога да си обясня. На жена ми сервираха ястие от списъка за ваучера. Уж нямало продукти.
 
Николай получава значка Facebook plug-in, защото свърза своя Grabo профил с профила си във Facebook!
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)