Martina

 
 
Martina получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Лучиано, защото е лоялен клиент.
 
Martina получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автоцентър Nikko Garage, защото е лоялен клиент.
 
Martina получава значка Спестих над 1000лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 1000лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Martina получава значка Пътешественик, защото грабна три оферти от Grabo.bg за почивки и екскурзии!
 
Martina получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Сладкарница Лучиано, защото е лоялен клиент.
 
Martina получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Сладкарница Лучиано, защото е лоялен клиент.
 
Martina получава значка Pizza freak, защото грабна три оферти за пица от Grabo.bg!
 
Martina получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Spaghetti Company, защото е лоялен клиент.
 
Martina получава значка Сценична треска, защото грабна три оферти за театрални постановки от Grabo.bg!
4
Martina написа ревю за Комплекс Романтика
Бяхме настанени в хубава, чиста стая с хубава гледка - N6. Чаршафите и хавлиите ухаеха на свежест. Персоналът беше любезен и удовлетвори всички наши желания. Би било добре да се положат малко усилия за поддръжка комплекса и плажчето. Дано за по-дълго време се съхрани този своебразен оазис:)
 
Martina получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Сладкарница Лучиано, защото е лоялен клиент.
 
Martina получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Професионално почистване, защото е лоялен клиент.
 
Martina получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Пицария UGO, защото е лоялен клиент.
 
Martina получава значка Спестих над 500лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 500лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Martina получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Fresh Bar Kitchen, защото е лоялен клиент.
5
Martina написа ревю за GraphicArt
Отлична изработка и светкавична доставка. Направих поръчката следобед. На следващия ден още сутринта химикалките бяха при мен! Чудесно!
1
Martina написа ревю за Студио Нелс
Студио ,,НЕлс"? НЕ!!! Приятелят ми беше изгонен, защото нямало да ползва услугите на маникюристката. Тръгнах си и аз. Арогантната МАНИкюристка обясни, че ще върне парите ми обратно в Грабо акаунта. Все още ги няма!!!
 
Martina получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от FUJIFILM PRO PHOTO CENTER, защото е лоялен клиент.
Покажи още...
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)