milena

 
5
milena написа ревю за Urban car wash
спаззиха си уговорения час, чистенето отговаря на очакванията ми (тъй като вече няколко пъти съм ползвала мивката), има удобства за клиента, докато чака, само музиката ми идва малко в повече, но това е субективен критерий. сигурно е, че си оставам постоянен клиент!
1
milena написа ревю за Автомивка Луцифер
чистенето бива, условия за клиента липсват каквито и да било, на всичко отгоре бичи някакво радио с усилватели, които игнорират всяка вероятност да се абстрахираш от обстановката, като поне си уплътниш времето с разговори по телефона, отношението на персонала беше неприкрита досада и възмущение.
5
milena написа ревю за Автоцентър Баваро
отлична работа, отделиха хората СВРЪХ време и старание, и при положение, че моята кола нито е от чистите, нито е от хубавите, запазиха наистина вежливо отношение. всичко на ниво, а приятната изненада беше отношението (предвид строения там автопарк, съответен на наименованието :))) успех на всички!!
 
milena получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автоцентър Баваро, защото е лоялен клиент.
 
milena получава значка Обичам автомобила си, защото грабна три оферти за грижа за автомобила!
5
milena написа ревю за Ресторант БМ City
Най-доброто суши във Варна! Приятната изненада беше, че за клиентите с ваучери поръчките не се претупват - качеството на кухнята и обслужването се запазва.
3
milena написа ревю за Ресторант Nemo Club Marine
Струва ми се, че преди влагаха повече старание - не само при приготвянето на суши, а и в обслужването.
 
milena получава значка Кафеджия, защото грабна три оферти с кафе от Grabo.bg!
 
milena получава значка Sushi freak, защото грабна три суши оферти от Grabo.bg!
 
milena получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)