Надя
Надя получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Memo Sweet House, защото е лоялен клиент.
Надя получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Студио за релакс Даяна SPA, защото е лоялен клиент.
Надя получава значка Спестих над 500лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 500лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
5
Надя написа ревю за Къща за гости "Вал и Кейт"
Перфектна локация, най-чистата стая в която сме отсядали, определено бихме повторили! Много сме доволни!
Надя получава значка Любопитко, защото три твои въпроса към оферти в Grabo.bg бяха публикувани!
1
Надя написа ревю за Супермаркети Триумф
Пилето беше сурово! Този път беше изключително течно! Изхвърлихме го! Не сме доволни!!!
Надя получава значка Сценична треска, защото грабна три оферти за театрални постановки от Grabo.bg!
2
Надя написа ревю за Мурите Парк Хотел ****
Стаята нямаше тераса, съответно нямаше къде да си сушим дрехите. Подматрачната рамка беше закърпена и като легнехме дъските пропадаха. Стаята се почистваше в 15 часа, когато сме решили да си починем. Басейнът е неподдържан и твърде малък за капацитета на хотела, а шезлонгите и масите в ресторанта и градината недостатъчни.Едната вечер нямаше топла вода. Не сме очаровани!
Надя получава значка Пътешественик, защото грабна три оферти от Grabo.bg за почивки и екскурзии!
Надя получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Масажист Д. Трифонов, защото е лоялен клиент.
Надя получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
Надя се регистрира в Grabo.bg.