Надя

 
 
Надя получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Memo Sweet House, защото е лоялен клиент.
 
Надя получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Студио за релакс Даяна SPA, защото е лоялен клиент.
 
Надя получава значка Спестих над 500лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 500лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
5
Надя написа ревю за Къща за гости "Вал и Кейт"
Перфектна локация, най-чистата стая в която сме отсядали, определено бихме повторили! Много сме доволни!
 
Надя получава значка Любопитко, защото три твои въпроса към оферти в Grabo.bg бяха публикувани!
1
Надя написа ревю за Супермаркети Триумф
Пилето беше сурово! Този път беше изключително течно! Изхвърлихме го! Не сме доволни!!!
5
Надя написа ревю за Семеен хотел Алегра***
Доволни сме.
 
Надя получава значка Сценична треска, защото грабна три оферти за театрални постановки от Grabo.bg!
2
Надя написа ревю за Мурите Парк Хотел ****
Стаята нямаше тераса, съответно нямаше къде да си сушим дрехите. Подматрачната рамка беше закърпена и като легнехме дъските пропадаха. Стаята се почистваше в 15 часа, когато сме решили да си починем. Басейнът е неподдържан и твърде малък за капацитета на хотела, а шезлонгите и масите в ресторанта и градината недостатъчни.Едната вечер нямаше топла вода. Не сме очаровани!
 
Надя получава значка Пътешественик, защото грабна три оферти от Grabo.bg за почивки и екскурзии!
 
Надя получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Масажист Д. Трифонов, защото е лоялен клиент.
 
Надя получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)