Димитър

от София  
 
Димитър получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автоцентър GoPlus, защото е лоялен клиент.
4
Димитър написа ревю за Auto Repair Servicе
Добра работа
 
Димитър получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Auto Repair Service, защото е лоялен клиент.
4
Димитър написа ревю за Автосервиз Auto BOX
Всичко беше добре. Само човек да си отваря очите и да внимава какво му говорят, защото ще се набута яко.
И много трудно се стига до сервиза
 
Димитър получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автосервиз AutoBOX, защото е лоялен клиент.
5
Димитър написа ревю за Хотел Романтика***
Много добър хотел.
 
Димитър получава значка Любопитко, защото три твои въпроса към оферти в Grabo.bg бяха публикувани!
 
Димитър получава значка Спестих над 1000лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 1000лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Димитър получава значка Пътешественик, защото грабна три оферти от Grabo.bg за почивки и екскурзии!
 
Димитър получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Ресторант-механа Мамбо, защото е лоялен клиент.
 
Димитър получава значка Обичам автомобила си, защото грабна три оферти за грижа за автомобила!
 
Димитър получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Асториа Груп, защото е лоялен клиент.
 
Димитър получава значка Спестих над 500лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 500лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
2
Димитър написа ревю за Sushi Zone
Заведението да се обнови от към дизайн!
 
Димитър получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Юбим, защото е лоялен клиент.
 
Димитър получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 089 241 0012 (10:00 - 18:00ч)