Maria

 
4
Много обстоен технически преглед. Наложи се обаче да чакаме, докато друг клиент първо си измие колата, а после мине прегледа.
 
Maria получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автокомплекс Летоструй, защото е лоялен клиент.
 
Maria получава значка Обичам автомобила си, защото грабна три оферти за грижа за автомобила!
4
Maria написа ревю за H&D Catering
Препоръчвам! За първи път поръчвам кетъринг и бях доста притеснена. Хапките се оказаха пресни и вкусни, доставени навреме. Поръчах и тарталети. Аз лично не бях очарована от сладките неща /любител на сладкото съм и съм по-претенциозна/. На колегите обаче им харесаха.
4
Maria написа ревю за Студио Джули
В публикуваната оферта се предлагаше Маникюр с гел лак Gelish и две декорации. Оказа се, че декорации няма, вероятно при качване на офертата е допусната грешка.
Лакът ми се обели на върха на ноктите след няколко дни и от фирмата ме поканиха, за да ми го направят отново.
 
Maria получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Студио Джули, защото е лоялен клиент.
 
Maria получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Център за гуми Рагтайм-96, защото е лоялен клиент.
4
Maria написа ревю за Канея
Макар че гостите я похвалиха /вероятно от куртоазия/, на мен не ми хареса, очаквах повече. Най-долния блат беше прегорял, захарта в крема на тортата беше малко, вкуса не беше на заквасена сметана.
 
Maria получава значка Спестих над 500лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 500лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Maria получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)