Александър

 
 
Александър получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Бо-Клима, защото е лоялен клиент.
 
Александър получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автошкола Professionals, защото е лоялен клиент.
3
Александър написа ревю за Unagi Sushi
Вкусно беше. Обадих се по телефона и след 1 час поръчката беше готова и я взех.
Обаче това стана при втория ми опит, тъй като миналата събота, като им се обадих и казаха, че няма да приемат ваучери поради технически проблем
4
Александър написа ревю за Апартхотел Сейнт Джордж Палас
Стаята беше супер - има си 2 отоплителни тела. Храната - отлична. Басейна и СПА-то добри. Като минуси: 2 от 5-те загряващи лежанки не работеха и стандартното за хотел - душ кабината се пълнеше с вода бързо. Далече е от центъра, но пък разходката е приятна. Има голям паркинг.
 
Александър получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Евро Консулт Петков, защото е лоялен клиент.
 
Александър получава значка Спестих над 500лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 500лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Александър получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Stephan Mladost, защото е лоялен клиент.
 
Александър получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)