Даниела

от София  
 
Даниела получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
 
Даниела получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
 
Даниела получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
 
Даниела получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автомивка Grillo, защото е лоялен клиент.
 
Даниела получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
 
Даниела получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
 
Даниела получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
 
Даниела получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Учебен център Асториа Груп, защото е лоялен клиент.
 
Даниела получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автомивка Grillo, защото е лоялен клиент.
 
Даниела получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Enter Computers, защото е лоялен клиент.
 
Даниела получава значка Светкавица, защото изпревари всички и грабна първия ваучер за Зимна шапка "Римски гладиатор"!
 
Даниела получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
 
Даниела получава значка Спестих над 2000лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 2000лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Даниела получава значка Светкавица, защото изпревари всички и грабна първия ваучер за Курс по Английски език - ниво по избор, или за FCE или CAE на Cambridge, плюс бонус - подготовка за международен сертификат!
 
Даниела получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автомивка Grillo, защото е лоялен клиент.
 
Даниела получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автомивка Grillo, защото е лоялен клиент.
 
Даниела получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
 
Даниела получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
1
Даниела написа ревю за Хотел Четирилистна детелина
Тотално съм разочарована! Взех ваучера за подарък на близки хора. Настанили са ги в стая, която е била в доста лошо състояние, след това са ги преместили в друга, в която е имало проблем с бушоните и отново неугледна... храната също е била на ниско ниво-не само еднообразна, но и с лошо качество!
Покажи още...
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)