Наташа

от София  
 
Наташа получава значка Facebook plug-in, защото свърза своя Grabo профил с профила си във Facebook!
 
Наташа получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Fresh Bar Kitchen, защото е лоялен клиент.
 
Наташа получава значка Кафеджия, защото грабна три оферти с кафе от Grabo.bg!
3
Наташа написа ревю за Save Tours
Екскурзията е богата и хубава; екскурзоводките в Москва и Петербург - превъзходни, екскурзоводът в Смоленск също много добър.
Оттам започвам с критиките:
1. Агенцията не отговаряше на запитвания. Плащаш и следва период на мълчание. Предпочитаха да звънят по телефона, а не да изпращат мейли...
2. У-ж-а-с-е-н водач на групата. Човекомразец, изпитващ удоволствие да прави на "пук" на туристите. Не съм виждала подобно "нещо". Питам го за някаква доста оригинална сграда с паметник отпред, а той "Аз
 
Наташа получава значка Светкавица, защото изпревари всички и грабна първия ваучер за Екскурзия до Санкт Петербург, Москва и Минск! 10 нощувки със закуски и транспорт!
5
Наташа написа ревю за Сръбски ресторант ЗАФО
много сме доволни от доброто обслужване, вкусното хапване и пийване
 
Наташа получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Център за релакс и красота АромаВива, защото е лоялен клиент.
 
Наташа получава значка Спестих над 500лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 500лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Наташа получава значка Кокона, защото грабна три оферти от категория Красота и здраве!
 
Наташа получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Ресторант-градина Невски, защото е лоялен клиент.
 
Наташа получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)