Мила

 
5
Мила написа ревю за ATM Хотел Ахтопол
Чистота ,вкусна и достатъчна храна , почистване на 3 дена със смяна на бельо , дисциплина и безупречно обслужване от страна на персонала и шефката, вежливо отношение и любезен персонал. Изключително доволна останах и бих дошла отново с удоволствие.
5
Мила написа ревю за Семеен хотел Грация
Велико обслужване, добра храна,любезни служители. Останах доволна.
5
Мила написа ревю за Chocolate Studio
Професионално се справи кинезитерапевта. Останахме доволни с моята колежка и ще го посетим отново в близко време.
2
Мила написа ревю за Апартаменти хотел Айсберг
Няма голямо съответствие с рекламата и в действителност. Няма ел. кана за вода ,както е в офертата. И защо като е писано сауна и басейн ,служителя иска да са заплаща??
5
Мила написа ревю за Къща за гости Мелса
Превъзходна стая, чиста добре подредена ,любезна стопанка. Повече не може да се желае.
1
Мила написа ревю за Почивна станция Средец
Изключителен мръсни матраци, плесен и застоял въздух на мухъл ,вратата на банята в окаяно състояние ,олющени стени ,отново плесен по тях,лошо състояние на стаите. Здрав идваш болен си отиваш.
 
Мила получава значка Пътешественик, защото грабна три оферти от Grabo.bg за почивки и екскурзии!
 
Мила получава значка Кокона, защото грабна три оферти от категория Красота и здраве!
 
Мила получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Мила получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Студио Kainesi Therapy, защото е лоялен клиент.
 
Мила получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Център Люболек, защото е лоялен клиент.
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)