Милена

 
 
Милена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Механа Боляри, защото е лоялен клиент.
 
Милена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Ресторант Пристан, защото е лоялен клиент.
 
Милена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Ресторант Пристан, защото е лоялен клиент.
 
Милена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Ресторант-пицария Пристан, защото е лоялен клиент.
5
Милена написа ревю за Ресторант Мястото
 
Милена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Бар и пица Мястото, защото е лоялен клиент.
 
Милена получава значка Pizza freak, защото грабна три оферти за пица от Grabo.bg!
 
Милена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Ресторант Мястото, защото е лоялен клиент.
 
Милена получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Милена получава значка Любопитко, защото три твои въпроса към оферти в Grabo.bg бяха публикувани!
 
Милена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Механа Каруцата, защото е лоялен клиент.
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)