Милена

 
 
Милена получава значка Среднощна птица, защото си грабна ваучер в малките часове на нощта!
 
Милена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Център за красота Ермитаж Бюти, защото е лоялен клиент.
 
Милена получава значка Спестих над 1000лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 1000лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
5
Милена написа ревю за Стоматологична клиника ProfiDent
Много съм доволна,изключително внимателно и професионално отношение!
5
Милена написа ревю за Салон Алма Морел
Много съм доволна от процедурата.Препоръчвам да се съчетае с комбинираното почистване,лицето става уникално.Със сигурност ще посетя салона отново?
 
Милена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от ProfiDent, защото е лоялен клиент.
 
Милена получава значка Спестих над 500лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 500лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Милена получава значка Кокона, защото грабна три оферти от категория Красота и здраве!
 
Милена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от ProfiDent, защото е лоялен клиент.
5
Милена написа ревю за George Todorov Beauty Club
Много съм доволна от процедурата!Задължително ще ги посетя отново!
 
Милена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Кабинет Здраве - София, защото е лоялен клиент.
 
Милена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Кабинет Здраве - София, защото е лоялен клиент.
5
Милена написа ревю за Студио Александра
Много съм доволна от масажа,обслужването и обстановката!
 
Милена получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Милена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Салон Алма Морел, защото е лоялен клиент.
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)