Владимир

от Пазарджик  
4
Владимир написа ревю за Комплекс Каталина**
Единствената забележка, която бих си позволил да направя е по отношение на неподготвения комплекс за разделението на нова и стара част. Ваучерите са за старата част, но изхранването е в новата. Ресторанта не е подготвен за клиенти. Нямат касов апарат,нямат и меню. Когато предлагаш продукти на цена за 4 звезди,трябва и качеството да е такова. Надявам се следващия път тези проблеми да са отстранени.
 
Владимир получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автокомплекс Оги, защото е лоялен клиент.
 
Владимир получава значка Светкавица, защото изпревари всички и грабна първия ваучер за Профилактика на климатика на автомобила!
 
Владимир получава значка Смарт-фен, защото си грабна ваучер през нашите приложения за Android и iOS.
 
Владимир получава значка Спестих над 500лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 500лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Владимир получава значка Пътешественик, защото грабна три оферти от Grabo.bg за почивки и екскурзии!
 
Владимир получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 089 241 0012 (10:00 - 18:00ч)