Любомира

 
 
Любомира получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от СМДЛ МиЛаб, защото е лоялен клиент.
 
Любомира получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Автосервиз Клима Сълюшънс, защото е лоялен клиент.
 
Любомира получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
1
Любомира написа ревю за Away
Екскурзията беше страхотна,много добре организирана!Димитър е чудесен,както и другите екскурзоводи във Будапеща и Прага!Единственият човек,който ми развали разкошното изкарване беше Катя,екскурзоводката във Виена!
Катя седържеше с нас като с ученици,опита се да ме унизи пред всички по микрофона,не наблегна на най-важните неща:най-хубавата гледка от възвишението зад замъка,да си оставим чантите на гардероб(тя самата имаше голяма чанта)Бързаше да ни претупа,защото беше Великден и искаше да тръгва
5
Любомира написа ревю за Студио Nails by Pepi
Много съм щастлива с моя маникюр!
 
Любомира получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от СМДЛ МиЛаб, защото е лоялен клиент.
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)