Не изпускай предложенията на
УниТек България
Активни промо оферти:
Въпроси и отговори
200 Кликни тук, за да зададеш своя въпрос...
Здравейте,
посещения до клиенти правим Пон. и Четв. Т.е. Ако го вземем в Понеделник ще ви го върнем в Четвътък. Софтуера е препоръчително да се предоставя от клиента, но ако нямате не се притесняваите.
За допълнителни въпроси пишете на support@unitechbg.com
Благодаря!
Здравейте,
можем да направим софтуерна профилактика, да почистим от вируси, ефрагментация, както и пуснем някои други полезни програми за оптимизация. Но това не гарантира, че ще изчезнат всички "бъгове". Най-добрата опция е преинсталация на Windows-а, като имайте на предвид че информацията от "C" се изтрива (ако имате важна информцаия най-добре е да я дбавите в "D". Относно принтера - 41лв с ДДС е рециклирането на касета за НР Laser Jet 5. За допълнителни въпроси можете да ме намерите на support@unitechbg.com и 0878 128 161.
Почистване, преинсталиране и диагностика на настолен компютър или лаптоп, плюс транспорт, от УниТек България