Комплексно вътрешно и външно почистване на лек автомобил
Цена: 6 лв

Не изпускай предложенията на
Luxury Auto Spa GW

Запиши се
Регулярна цена:
12 ЛВ
Grabo oтстъпка:
50 %
Спестяваш:
6 ЛВ
Изтекла оферта! Офертата е грабната 142 пъти за 7 дни.

Активни промо оферти:

Виж всички оферти

Последвай Grabo.bg:

Facebook Instagram

Въпроси и отговори

Кликни тук, за да зададеш своя въпрос...
desislava попита: Преди 9 години
С този ваучер мога ли да се възползвам от отстъпка за полиране на фарове,колко ще ми струва?

Използвате минимум 20% отстъпка. Колегите на място ще се погрижат за Вас.

Отговор от Luxury Auto Spa GW преди 9 години
Стоян попита: Преди 9 години
За опел зафира ще доплащам ли

Доплаща се за джип, ван или пикап

Отговор от Luxury Auto Spa GW преди 9 години
Vasil попита: Преди 9 години
Защо днес не работеше мивката в мола ?

Както знаете, МОЛ Галерия Пловдив ще претърпи реконструкция, която започва съвсем скоро.
Можем да се погрижим за вас в комплекс Шел Марица до Билла

Отговор от Luxury Auto Spa GW преди 9 години
Марта попита: Преди 9 години
Как се прави резервацията?

Резервацията можете да направите след издаване на ваучер на страницата "Моите ваучери" в профила Ви в сайта. Необходимо е да отворите ваучера от бутона "Виж ваучера" и от опцията "Резервация", която ще видите там да изберете от възможните според предпочитанията си.

Отговор от Grabo.bg преди 9 години
Елена попита: Преди 9 години
Денят е в зелено, по предварително проверен график също се показва 3/3 - т.е. има свободна резервация, системата също ме остави да резервирам ден, но никъде не се показва час!

Здравейте,
съжалявам за грешната информация. Грешката е моя.
Можете да резервирате най-удобния за Вас ден и да посетите обекта в удобно за Вас време.

Отговор от Luxury Auto Spa GW преди 9 години
Венци попита: Преди 9 години
Трябва ли да нося разпечатан ваучер, след като съм направил резервация за ден и час?

Нуждаем се от номер на ваучера и секретен код, за да потвърдим изпозването на ваучера. Можете да ги препишете от e-mail или sms.

Отговор от Luxury Auto Spa GW преди 9 години
Елена попита: Преди 9 години
В резервационната система има само дата без час, това означава ли, че в резервирания ден се чакат автомобилите, които са там? Т.е. резервацията само за ден без час ли е?

Резервацията включва дата и час. Щом не виждате свободни часове, значи резервациите за този ден са изчерпани.

Отговор от Luxury Auto Spa GW преди 9 години
Лина попита: Преди 9 години
След получаване на ваучера е необходимо да направите резервация. Клиентите се обслужват според заетостта на обекта. === Нали при резервация почистването започва в уточнения час? Или пак се чака ред???

Почистването започва в уточнения час

Отговор от Luxury Auto Spa GW преди 9 години
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)