Луксозен календар за 2018г по избор - със снимка на клиента
Цена: 199 лв

Не изпускай предложенията на
FUJIFILM PRO PHOTO CENTER

Запиши се
Регулярна цена:
3.99 ЛВ
Grabo oтстъпка:
50 %
Спестяваш:
2 ЛВ
Изтекла оферта! Офертата е грабната 1772 пъти за 1 месец.

Активни промо оферти:

Виж всички оферти

Последвай Grabo.bg:

Facebook Instagram

Въпроси и отговори

Кликни тук, за да зададеш своя въпрос...
пламена попита: Преди 6 години
Днес изпратихме нашите снимки, дано да са получени.

Здравейте,
свържете се с нас на support@fuji.bg и уточнете как и към кой магазин сте изпратили поръчката си, за да можем да ви отговорим.
Усмихнат ден!

Отговор от FUJIFILM PRO PHOTO CENTER преди 6 години
Krisi попита: Преди 6 години
Искам да попитам на календар 1. А Маша и мечока снимката залепена отделно ли ще е?

Здравейте,
снимките, които изпращате за календарите ни, се залепят върху готовия календар.
Лек ден!

Отговор от FUJIFILM PRO PHOTO CENTER преди 6 години
ivelina попита: Преди 6 години
Имате ли все още фото някъде в Стара Загора?

Здравейте, в Стара Загора нямаме магазин, можете да използвате услугите на всеки един от другите ни магазини и да си получите поръчката с куриер.
Лек ден!

Отговор от FUJIFILM PRO PHOTO CENTER преди 6 години
krasimira попита: Преди 6 години
Искам да питам, ваучера може ли да се използва в ваш офис ( студио) в Плевен?

Здравейте,
ваучерите ни могат да се ползват в цялата верига магазини.
Усмихнат ден!

Отговор от FUJIFILM PRO PHOTO CENTER преди 6 години
Силвия попита: Преди 6 години
Купих 7 ваучера за модел 2 и изпратих емайл на адреса в кв.Младост, звънях няколко пъти. Как да разбера приета ли е поръчката и кога ще бъдат готови?

Здравейте,
поръчката ви е приета, ще бъде изпълнена и колегите ще се свържат с вас когато е готова.
Успешен ден!

Отговор от FUJIFILM PRO PHOTO CENTER преди 6 години
Славея попита: Преди 6 години
Закупих си ваучер от Вас, как мога да го използвам след като Ви изпратя снимка за календара?

Здравейте,
изпращането на снимка за календара, трябва да стане заедно с обмяната на ваучера за него. В противен случай трябва да плащате поръчката на редовната цена.
Успешен ден!

Отговор от FUJIFILM PRO PHOTO CENTER преди 6 години
ИНА попита: Преди 6 години
Купих си 4 ваучера и ги изпратих със снимките на suport@fuji.bg на 14.12.17г . Дадените телефони за връзка не отговарят? ЗАЩО ВСЕ ОЩЕ НЕ СЪМ ПОЛУЧИЛА КАЛЕНДАРИТЕ СИ?

Здравейте,
поръчката ви се изпълнява. Днес ще ви бъде изпратена с куриер на посочения от вас адрес.
Лек ден!

Отговор от FUJIFILM PRO PHOTO CENTER преди 6 години
Славея попита: Преди 6 години
Здравейте, искам да поръчам календар но не съм от София, как ще стане доставката?

Здравейте,
доставките до посочен от вас адрес се извършват с куриерска фирма - Лео Експрес.
Лек ден!

Отговор от FUJIFILM PRO PHOTO CENTER преди 6 години
Ivo попита: Преди 6 години
За колко дни става изработката на календарите?

Здравейте,
Календарите се изработват в срок до 24 часа, в зависимост от натовареността на обекта.
Свържете се с колегите от обекта в който сте дали поръчката и с тях уточнете подробностите.
Лек ден!

Отговор от FUJIFILM PRO PHOTO CENTER преди 6 години
milena попита: Преди 6 години
Разбрах,че 50 процента е намалението за студийна снимка,а колко точно струва тя?

Здравейте,
в панела на Грабо не могат да се публикуват цени на стоки и услуги.
Свържете се с колегите от магазина, в който ще дадете поръчката и те ще ви отговорят.
Успешен ден!

Отговор от FUJIFILM PRO PHOTO CENTER преди 6 години
Radoslava попита: Преди 6 години
Здравейте!За работните календари от кои рамки може да се избира?

Здравейте,
всички показани рамки в галерията към офертата са за работните календари.
Още модели можете да разгледате в нашия онлайн магазин на www.snimki.fuji.bg
Успешен ден!

Отговор от FUJIFILM PRO PHOTO CENTER преди 6 години
Ина попита: Преди 6 години
Възможно ли е снимката за календар 2 или 3 да няма рамка, и ако да - как да се конкретизира това в поръчката?

Здравейте,
при подаване на поръчката, съобщете тази подробност на колегите, а ако я изпращате през нашия онлайн магазин на www.snimki.fuji.bg избирайки модел календар, трябва да качите само снимка за него.
Усмихнат ден!

Отговор от FUJIFILM PRO PHOTO CENTER преди 6 години
Паулина попита: Преди 6 години
Искам да изпратя снимките за пет календара по имейл, както е упоменато в офертата, че е възможен вариант, но нито един от телефоните на посочените офиси не отговаря. Как да постъпя?

Здравейте,
изпратете поръчката си на support@fuji.bg и конкретизирайте към кой наш магазин да я насочим, за да ви е най-удобен за получаване.
Успешен ден!

Отговор от FUJIFILM PRO PHOTO CENTER преди 6 години
Petq попита: Преди 6 години
Здравейте, има ли вариант за календар с фон - патета, мога ли да комбиниран с промоцията от чашите със снимка (да пристигнат на един път), колко време след поръчка стават готови? Благодаря, предварително!

Здравейте,
възможно е да се комбинират две поръчки и да пристигнат с една доставка.
При даване на поръчката с колегите уточнете това ваше желание, както и срока за изпълнението им.
Усмихнат ден!

Отговор от FUJIFILM PRO PHOTO CENTER преди 6 години
Галя попита: Преди 6 години
Здравейте, може ли да се изработи календар от модел 1 с обработка R29 на моята снимка и ако да, кой вариант на модел 1 да впиша( 1 А - 1Е)?

Здравейте,
на календарите от модел 1 се залепя вертикална снимка с формат 10х15см.
Показаните в галерията рамки са хоризонтални с размер 20х30см и са основно за поставяне, заедно със снимките на календарите модел 2 и модел 3.
Успешен ден!

Отговор от FUJIFILM PRO PHOTO CENTER преди 6 години
Gulay попита: Преди 6 години
Здравейте! Закупих 2 ваучера за работни календари. Мога ли да ги поръчам на място в студиото ви във Велико Търново?

Здравейте,
разбира се, че можете да ги поръчате и на място в удобен за Вас наш магазин.
Усмихнат ден!

Отговор от FUJIFILM PRO PHOTO CENTER преди 6 години
Hristina попита: Преди 6 години
Здравейте :) Къде да заявя кой вариант от галерията искам?

Здравейте,
при подаване на поръчката на място в магазина или онлайн, напишете номера от галерията, който избирате.
Успешен ден!

Отговор от FUJIFILM PRO PHOTO CENTER преди 6 години
Мария попита: Преди 6 години
Здравейте, може ли да се избере вариант 1C с Мечо Пух, или може само от вариантите в галерията?

Здравейте,
свържете се с нас на support@fuji.bg и конкретизирайте въпроса.
Успешен ден!

Отговор от FUJIFILM PRO PHOTO CENTER преди 6 години
Диляна попита: Преди 6 години
Здравейте, колко време е валидна отстъпката за студийна снимка? И джобното календарче едно на всеки 3 календара ли е или е едно независимо от бройката?

Здравейте,
бонусите са валидни за периода на валидност на ваучерите и се ползват еднократно.
Лек ден!

Отговор от FUJIFILM PRO PHOTO CENTER преди 6 години
Ani попита: Преди 6 години
Здравейте! Ако искам календар от вариант 2 може ли да бъде отпечатан с колаж от 3 снимки , а не само една?

Здравейте,
снимката, която се залепва на календарите модел 2 и 3 е с размери 30/20см. Клиентът сам избира какво да има на нея. Ако вие си изготвите колажа, няма да доплащате нищо допълнително. Ако дадете снимки, от които ние да изготвим колаж, който след това да копираме и залепим, ще доплатите на колегите услугата - колаж. Най-добре е на място при даване на поръчката да уточните с колегите вашето желание.
Усмихнат ден!

Отговор от FUJIFILM PRO PHOTO CENTER преди 6 години
Марина попита: Преди 6 години
Искам да закупя 6 бр. календари и вие да ми направите 2 студийни снимки за тях. Каква ще е цената на снимките?

Здравейте,
бонусът за клиенти с ваучер е 50% отстъпка от цената на студийната снимка в избраното от вас ателие.
В случая няма значение колко ваучера ще закупите и за колко от тях ще се възползвате от този бонус.
Успешен ден!

Отговор от FUJIFILM PRO PHOTO CENTER преди 6 години
vikroria попита: Преди 6 години
Здравейте!Може ли вие да направите снимката за календара и колко трябва да се доплати?

Здравейте,
във всеки от магазините ни може да бъде направена студийна снимка за календара. Бонус към офертата в Грабо е 50% намаление на студийната снимка за всеки клиент, закупил ваучер.
Свържете се с колегите от удобен за вас наш магазин и с тях уточнете подробностите.
Успешен ден!

Отговор от FUJIFILM PRO PHOTO CENTER преди 6 години
Айше попита: Преди 6 години
здравейте, снимката се слага в рамка на самия календар или се напечатва върху него?

Здравейте,
снимката се отпечатва на фотохартия и се залепва върху календара.
Лек ден!

Отговор от FUJIFILM PRO PHOTO CENTER преди 6 години
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)