За успешен старт на вашия бизнес! 67% отстъпка за регистрация на фирма
Цена: 1980 лв

Не изпускай предложенията на
LM Professional Consult

Запиши се
Регулярна цена:
60 ЛВ
Grabo oтстъпка:
67 %
Спестяваш:
40.20 ЛВ
Изтекла оферта! Офертата е грабната 1 път за 12 дни.

Активни промо оферти:

Виж всички оферти

Последвай Grabo.bg:

Facebook Instagram

Въпроси и отговори

Кликни тук, за да зададеш своя въпрос...
Светлана попита: Преди 11 години
Здравейте, предлагате ли консултации и подготовка на документи за основаване на Организация с нестопанска цел в частна полза? Благодаря предварително за отговора.

Здравейте,

Първо, бих искала да Ви благодаря за проявения интерес към продукти и услугите на счетоводна фирма ЛМ Профешънъл Консулт ЕООД.

Да,предлагаме подобна услуга. Можете да се свържете с нас на телефон 0898 708 510 или мейл office@lmproaccounting.com за по-подробна информация.

С уважение,
Людмила Михайлова
Финансов Мениджър
тел. 0898 708 510
http://lmproaccounting.com/

Отговор от LM Professional Consult преди 11 години
Мирослав попита: Преди 11 години
Колко струва ООД с всички такси?

Здравейте,
Предлаганата оферта не включва:
• Държавни такси, а именно: Разходи пред Агенция по вписванията, ТР за запазване на име, начална регистрация, издаване на удостоверение за вписване.
-Държавна такса за вписване в търговския регистър е 160 лв. (при подаване по електронен път тази такса е 80лв.)
-Заявление за запазване на фирма- 50 лв. (обикновено, ние спестяваме тази такса на клиентите ни, но при желание от страна на клиента се внася).
-Нотариална заверка за подпис на Управителя – от 6 до 10 лв. в зависимост от избора на Нотариус (ние ще Ви посъветваме при избор на нотариус)
- Такси за банкови преводи-между 6-10 лв. в зависимост от Банката.
- Таксата за издаване на удостоверение от Агенция по вписванията е 9 лв. с включена банковата комисионна

• Разходи пред избраната от вас банка, за откриване на набирателна сметка и издаване на удостоверение за внесен капитал
След закупуване на ваучера, Вие получавате консултацията, по време на която ще Ви препоръчаме няколко банкови институции,чиито такси са сравнително ниски, а банковото обслужване е винаги на високо ниво.Най-ниската такса за откриването на набирателна сметка е около 10 лв. ,а таксата за издаване на удостоверение за внесен капитал варира между 10-50 лв. в зависимост от избора на банкова институция.
Размера на капитала е според учредителния акт. Минималният капитал за регистриране на фирма като ЕООД/ООД е 2лв. Макар ,че нашият опит като счетоводна фирма показва,че напълно основателно е внасянето на паричен капитал съответстващ обема на фирмата ви.
След закупуване на ваучера, всеки клиент получава индивидуална консултация включваща и предложение относно максимално оптимизиране на разходите.
Оставам на разположение при допълнително възникнали въпроси и коментари.

С уважение,
Людмила Михайлова
Финансов Мениджър
0898 708 510
http://lmproaccounting.com/

Отговор от LM Professional Consult преди 11 години
Мирослав попита: Преди 11 години
Колко ще ми струва моментно ЕТ да го направя ООД.

Здравейте,
Първо, бих искала да Ви благодаря за проявения интерес към продукти и услугите на счетоводна фирма ЛМ Профешънъл Консулт ЕООД.
Въпроса който задавате е много съществен затова ще си позволя да предоставя малко по изчерпателен отговор.
Както знаете,през 90-те години на миналия век едноличният търговец бяха една от най-масовите и разпространени правни форми за осъществяване на търговска дейност. Търговският закон предвиждаше, че като едноличен търговец може да се регистрира всяко дееспособно физическо лице с местожителство в страната. Ето тук идва и основната разлика между едноличния търговец и търговските дружества – търговските дружества са юридически лица - самостоятелни субекти на правото, различни от своите учредители, докато едноличният търговец е гражданин с адрес на територията на Република България, който придобива търговско качество като физическо лице.
В последните години, законодателството се промени така, че стана сравнително неизгодно да се осъществява дейност като едноличен търговец – данъците и осигуровките най-често са по-високи и освен това отговорността при ЕТ е неограничена, което означава, че за задължения на търговеца лицето отговоря с цялото си имущество. Поради тези, а и ред други причини, търговците масово предпочитат ЕООД, ООД и т.н. като правна форма за осъществяване на дейността си. Поради огромния брой регистрирани еднолични търговци през 90-те години и в началото на новия век обаче (много от тях действащи и до ден днешен), собствениците на тези ЕТ ни питат как могат да ги „преобразуват“ в ЕООД/ООД. Някои от тях искат да запазят съществени елементи от предприятието на ЕТ, но повечето просто смятат, че това ще им излезе по-евтино, отколкото да правят регистрация на ЕООД или ООД. Това не е така поради няколко причини.
Първо, законът не съдържа такава опция ЕТ да се „превърне“ в ЕООД/ООД, защото както споменах по-горе, едноличният търговец е физическо лице-търговец, докато ЕООД/ООД е юридическо лице-търговско дружество, т.е. различен вид субекти на правото. На преобразуване и промяна на правната форма подлежат само търговските дружества, но не и едноличните търговци. В чл. 15 от Търговския закон е предвидена възможност за прехвърляне на търговското предприятие на ЕТ като съвкупност от права, задължения и фактически отношения и в този смисъл може вече съществуващо ЕООД да изкупи предприятието на ЕТ, като след осъществяването на сделката от търговеца зависи дали ЕТ ще се заличи или не.
Една подобна сделка с търговското предприятие на ЕТ би имала смисъл дотолкова, доколкото искате да запазите някакви активи от патримониума на търговеца - лицензи и разрешителни, извадени на негово име, търговска практика, сключени договори от името на търговеца и т.н. Ако няма някакви съществени активи на ЕТ, които желаете да запазите, от подобна сделка не би имало особен смисъл, защото процедурата по прехвърляне на търговско предприятие е по-трудоемка и по-продължителна от регистрацията нова фирма. Освен това, ако нямате вече съществуващо ЕООД/ООД, то цената за прехвърлянето ще се допълни и от таксите за регистрация на ново ЕООД/ООД, защото трябва да има правоприемник на прехвърляното предприятие. Във времеви аспект регистрацията на ново ЕООД или ООД ще отнеме около 6-7 дни, докато при прехвърлянето на търговско предприятие ще са необходими около 2 месеца, защото съгласно чл. 77 от ДОПК за сделката се уведомява ТД на НАП (+ времето за регистрация на ново ЕООД/ООД, ако нямате вече съществуващо такова).
Опитах се да сбия най важните аспекти от интересуващия Ви въпрос. Ако имате нужда от допълнителна информация/консултация или желаете да Ви сътрудничим допълнително по какъвто и да било друг въпрос ще се радваме да се свържете с нас.
С уважение,
Людмила Михайлова
Финансов Мениджър
0898 708 510
http://lmproaccounting.com/

Отговор от LM Professional Consult преди 11 години
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)