3-месечен абонамент за интернет 60 Mbit, или за цифрова телевизия с интернет и мобилното приложение
Цена: 490 лв

Не изпускай предложенията на
N3

Запиши се
Регулярна цена:
60 ЛВ
Grabo oтстъпка:
92 %
Спестяваш:
55.10 ЛВ
Изтекла оферта! Офертата е грабната 38 пъти за 14 дни.

Активни промо оферти:

Виж всички оферти

Последвай Grabo.bg:

Facebook Instagram

Въпроси и отговори

Кликни тук, за да зададеш своя въпрос...
Здравка попита: Преди 6 години
За кв."Кючук Париж " важи ли офертата?

Офертата важи за всички райони , в които имаме покритие. В кв."Кючук Париж" имаме изградена мрежа

Отговор от N3 преди 6 години
Наско попита: Преди 6 години
Ако договорът ми изтича през м. декември, може ли до 18.12.2017 с ваучера да сключа нов едногодишен договор, за да нямам прекъсване?

Ако договорът Ви изтича през м. Декември можете да се възползвате от настоящата оферта, при условие, че абонамента ви за м. Декември е заплатен. Новият договор към ваучера ще влезе в сила от дата 01.01.2018г., независимо че ще е сключен на дата преди 18.12.2017г.

Отговор от N3 преди 6 години
Величка попита: Преди 6 години
А в кв. Беломорски ще дойдете ли?

Здравейте,
За момента все още не предлагаме услуги в този район. Надяваме се в бъдеще време да успеем да стигнем и до този квартал, за да се възползвате от нашите услуги. Може да проверявате картата ни на покритие на адрес http://www.entry.bg/_m1704/%D0%9F%D0%BE%D0%BA%D1%80%D0%B8%D1%82%D0%B8%D0%B5

Отговор от N3 преди 6 години
Maria попита: Преди 6 години
Колко струва на месец допълнителен приемник? Имате ли покритие в кв.""Тракия"" бл.81? С 3 дни връщане на определени канали ли предлагате или на всички?

Здравейте,
имаме покритие в 81-ви блок в Ж.К. Тракия.
По отношение на втория приемник, има еднократна инсталационна такса за втора цифрова услуга 9,00лв. и 3,00лв./месец абонаментна такса.
За повече информация се обадете на телефон 0700 20 570

Отговор от N3 преди 6 години
Stefan попита: Преди 6 години
Мога ли да си избера дата, на която да дойдете за включването и съответно да сключим договор? В момента не съм в България. Например след 4.12? 5 декември би било перфектно.

Здравейте,
Ваучерът е с валидност от 9 Ноември до 18 Декември 2017г., което означава, че можем да направим включването на дата 05.12.2017г. и да сключите договора на място. Ще са ви необходими номерът на ваучера и секретният код към него.
За да сте сигурен, че имаме техническа възможност за включване на желания от Вас адрес се обадете на телефон 0700 20 570.

Отговор от N3 преди 6 години
Христинка попита: Преди 6 години
Интересува ме, защо първата част на офертата (напр. вместо 60 лв - 4,90 лв.) не отговаря на втората част от промоционалните цени за останалите 9 месеца (напр. 27 лв. вместо 30 лв.). Кое е вярното?

Здравейте,
може би не сте прочела пълния текст, който гласи, че всеки клиент с ваучер ползва 10% отстъпка за абонаментната такса през останалите 9 месеца от договора. Отстъпката е както следва: за варианта с интернет (60 Mbit) - 18лв на месец, вместо за 20лв (което е стандартната такса за единична услуга интернет със скорост 60 мегабита); за варианта с пакет Nitro - 27лв на месец, вместо за 30лв (което е стандартната такса за пакет "Nitro"); за варианта с пакет Nitro+ - 31.50лв на месец, вместо за 35лв. (което е стандартната такса за пакет Nitro+);

Отговор от N3 преди 6 години
Иванка попита: Преди 6 години
Искам да попитам за този пакет - инсталация на цифрова кабелна телевизия пакет Nitro 9.90лв - през първите 3 месеца от договора, а следващите 9 месеца каква ще е цената, която ще трябва да се плаща?

Здравейте!
За останалите 9 месеца ползвате отново промоцена. Всеки клиент с ваучер ползва 10% отстъпка за абонаметната такса през останалите 9 месеца от договора: за варианта с пакет Nitro и интернет (60 Mbit) - 27лв на месец, вместо за 30лв.

Отговор от N3 преди 6 години
Димчо попита: Преди 6 години
Имаме едногодишен договор от 01.11.2016 г., платили сме за периода 01.11.2017-30.11.2017. Може ли да използваме ваучера за нов едногодишен период?

Здравейте,
няма проблем да се възползвате от настоящата оферта, ако срокът на договора Ви вече е приключил или приключва този месец.

Отговор от N3 преди 6 години
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)