Не изпускай предложенията на
Аllеор.bg
Активни промо оферти:
Въпроси и отговори
200 Кликни тук, за да зададеш своя въпрос...
Здравейте, Стела,
Благодарим ви, че се свързахте с нас.
Фритюрникът разполага с обемна кошница от цели 2,6 литра - достатъчна, че да побере храна за всичко наоколо.
Оставам на ваше разположение при нужда от допълнително съдействие.
Здравейте,
Уредът не пържи храната както обикновените фритюрници, а работи на принципа на циркулация. Благодарение на вграден вентилатор, той завърта топлия въздух през отворите на 2,6-литровата кошница и по този начин осигурява познатия и неустоим вкус, но с минимално количество мазнина!
Не е необходимо да доливате вода в кошницата :)
Оставам на ваше разположение при нужда от допълнителна информация.
Здравейте, Атика,
Благодарим ви, че се свързахте с нас.
Фритюрникът с горещ въздух е с вместимост 2.6л. Тъй като работи с минимално количество мазнина е необходимо да прибавите минимум 1-2 лъжички или по ваш вкус. :)
Оставам на разположение при нужда от допълнителна информация.
Здравейте,
Документите, които удостоверяват закупуването на уреда и правото Ви на гаранционно обслужване са тези, предадени Ви от куриера при предаване, а именно Разписка за пощенски паричен превод (ППП). Тя, по закон, играе ролята на касов бон. Самата гаранционна карта се попълва тогава, когато уредът постъпи в сервиз.
Поздрави
Здравейте, Ро,
Не се притеснявайте, че нямате разписка за пощенски паричен превод. В системата ни по всяко време можем да видим до кога важи гаранцията на уреда ви.
При необходимост единствено е нужно да се свържете с нас и ние ще ви съдействаме :)
Здравейте, Ро Тенева,
Благодарим ви, че се свързахте с нас.
Нямаме практика да попълваме гаранционните карти, защото продуктът, който сте закупили може да е за подарък. Гаранцията на уреда е 2 години от датата на получаване, като за нея е необходимо да си запазите разпискаата за пощенски паричен превод, която ви е предоставил куриерът. :)
При нужда от съдействие сме на ваше разположение и винаги може да се свържете с нас на телефон 0700 70 170.
Здравейте, Таня,
Благодарим ви, че се свързахте с нас.
При проблем с уред, закупен от нас, може да ни потърсите на 0700 70 170 всеки делничен ден от 9:00 до 17:00 часа.
На ваше разположение сме! :)
Фритюрник за здравословно готвене с горещ въздух Air Fryer Zephyr, с безплатна доставка, от Аllеор.bg