Самозалепваща подложка за автомобил
Цена: 350 лв
Регулярна цена:
10 ЛВ
Grabo oтстъпка:
65 %
Спестяваш:
6.50 ЛВ
Изтекла оферта! Офертата е грабната 217 пъти за 8 дни.

Активни промо оферти:

Виж всички оферти

Последвай Grabo.bg:

Facebook Instagram

Въпроси и отговори

Кликни тук, за да зададеш своя въпрос...
Dilqna попита: Преди 12 години
Здравейте,от варна съм и днес бях до ул. Любен Каравелов 58 не открих фирмата званях и на посочения телефон за контакти в 14,15ч. никои не отговори, мога ли да променя заявката до офис на еконт?

Ще се свържем с вас

Отговор от Радки 2011 преди 12 години
ivelina попита: Преди 12 години
Здравейте, купих си валчер но в полето за адрес написах сам Офис на еконт Стара Загора? Това проблем ли е къде да си търся доставката? Ще получа ли от тях sms в кой офис ще е ?

Еконт ще ви уведомят чрез смс когато пратката ви е в техен офис.

Отговор от Радки 2011 преди 12 години
Иванка попита: Преди 12 години
Платих ваучера преди 2 дни ,но все още няма съобщение от Еконт ,че стоката е пратена Колко време трябва да чакам?

Продуктът ви е изпратен свържете се по телефона с конкретния офис на куриера

Отговор от Радки 2011 преди 12 години
Miryana попита: Преди 12 години
Какъв е размерът на подложката?

14:6:8 см.

Отговор от Радки 2011 преди 12 години
Емилия попита: Преди 12 години
Какви цветове има в наличност?

черен,прозрачен,жълт,розов,лилав,зелен,сив

Отговор от Радки 2011 преди 12 години
Plamena попита: Преди 12 години
Доставката заплаща ли се допълнително?

Доставката е за сметка на клиента - 2.50лв до офис на Еконт, или 5лв до адрес на клиента с Тип Топ куриер.
Трябва в полето "адрес" да напишете адреса си или адреса на Еконт.

Отговор от Радки 2011 преди 12 години
Елисавета попита: Преди 12 години
Платих си ваучера, кога ще изпратите стоката? Къде трябва да представя кода на ваучера? Интересува ме кога ще изпратите пратката, защото другата седмица ще съм на друг адрес...

Здравейте
Не е необходимо да представяте валчера,продуктът ще ви бъде директно изпратен.Ще го получите до края на тази седмица.

Отговор от Радки 2011 преди 12 години
Анна попита: Преди 12 години
Тъй като закупих ваучер за 2 бр. подложки, но забравих да напиша цвета, който желая, а също така и не отговарят на мобилния телефон, който е оставен, с кой мога да се свържа за промяната?

Възможно е от фирмата да не са отговаряли на посочените телефони, тъй като бяха почивни дни, но разбира се може да звъннете в обявеното работно време(Понеделник - Петък: 10:00 - 17:00ч) и ще ви дадат отговор, защото може и пратката ви да е изпратена вече.

Отговор от Радки 2011 преди 12 години
Гергана попита: Преди 12 години
Ваучерът трябва ли да се представя пред Еконт или да се изпраща някъде,след като се плати или направо се взема пратката от Еконт?

Пратката се взема направо от Еконт, където си заплащате и доставката.

Отговор от Радки 2011 преди 12 години
Стоян попита: Преди 12 години
След като получа ваучера как и кога ще получа пратката.Трябва ли да се обаждам,че съм получил ваучера.

Здравейте не е необходимо да се обаждате след като направите плащане
и то се отрази продуктът ще ви бъде изпратен в първият работен ден.

Отговор от Радки 2011 преди 12 години
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)