Концерт-спектакълът на Тони Димитрова "Моите неизпратени писма" на 2 Октомври
Топ цена: 25лв

Не изпускай предложенията на
Импресарска фирма Ревю

Запиши се
Изтекла оферта! Офертата е грабната 412 пъти за 8 месеца.

Активни промо оферти:

Виж всички оферти

Последвай Grabo.bg:

Facebook Instagram

Въпроси и отговори

Кликни тук, за да зададеш своя въпрос...
Анета попита: Преди 5 години
Имам два ваучера за концерта на Тони Димитрова в зала "България" с дата 6 април. Имате ли информация - кога и къде ще се проведе? И дали ще се провежда?

Новата дата е 2 Октомври 2020г.

Отговор от Grabo.bg преди 5 години
Мария попита: Преди 5 години
Здравейте, моля да ме уведомите за следваща дата за концерта на Тони Димитрова, след извънредното положение, имам 2 билета за 6.4.Благодаря!

Ще бъдете уведомена, веднага след като се уточни новата дата на концерта.

Отговор от Grabo.bg преди 5 години
genoveva попита: Преди 5 години
Здравейте, кога ще бъде обявена новата дата за концерта?

Концертът ще има нова дата, която ще бъде уточнена след извънредното положение. Ще бъдете уведомени с СМС и в акаунта Ви в Grabo.bg.

Отговор от Grabo.bg преди 5 години
Лиляна попита: Преди 5 години
Имам 2 ваучера за концерта на Тони Димитрова на 6.04.2020. Как ще се процедира след като концерта вероятно няма да се състои на посочената дата. По какъв начин ще ме уведомите за промяната

Концертът ще има нова дата, която ще бъде уточнена след извънредното положение. Ще бъдете уведомени с СМС и в акаунта Ви в Grabo.bg.

Отговор от Grabo.bg преди 5 години
Диди попита: Преди 5 години
Как да се свържем с Grabo.bg за съдействие? Не сте ли вие? Бих искала да си получа обратно парите за билетите.

Здравейте! Можете да пишете на info@grabo.bg , за да попитате за начина по който ще си получите парите за закупените от Вас ваучери.

Отговор от Импресарска фирма Ревю преди 5 години
Iliyana попита: Преди 5 години
Всички събития до 13.04.2020г. са отменени, как да върнем билетите и възстановим парите за концерта на Тони Димитрова?

Ще бъде обявена нова дата за концерта. Ще бъдете уведомени. Ако не ви устройва се обърнете към Grabo.bg за съдействие.

Отговор от Grabo.bg преди 5 години
Бойко попита: Преди 5 години
Във връзка с епидемията от "Коронавирус", може ли (и по какъв начин) да анулирам договора и да ми бъде върната авансово платената сума за закупените на 11.02. ваучери от сайта на Grabo ?

За момента не е обявено, че концертът няма да се проведе на оказаната дата.
За парите се обърнете към Grabo.bg.

Отговор от Grabo.bg преди 5 години
Момчил попита: Преди 5 години
Здравейте, с настоящите ограничения заради COVID-19 ще се състои ли мероприятието?

Ще бъде обявена нова дата за концерта. Ще бъдете уведомени. Ако не Ви устройва, обърнете към Grabo.bg за съдействие.

Отговор от Импресарска фирма Ревю преди 5 години
малина попита: Преди 5 години
Имам заявка за 2 места- КАК ДА ПОЛУЧА КОД ЗА ВАУЧЕР С К. ДА ЗАПЛАТЯ НА КАСА НА ИЗИ ПЕЙ

Ваучерите трябва да са платени. Резервация можете да направите чрез Grabo.bg - от страницата "Моите ваучери".

Отговор от Grabo.bg преди 5 години
Петя попита: Преди 5 години
T.e. Трябва първо да платя ваучера и едва тогава да резервирам местата си, така ли? Аз съм си избрала местата на ред 5, номера 2,4,6,, партер, по 30 лева.

След като платите ваучерите си запазвате конкретни места. Преди да платите не може да запазите.

Отговор от Grabo.bg преди 5 години
Nelly попита: Преди 5 години
Какво представлява ложата? Хоризонтално или вертикално са разположени местата? Вижда ли се добре сцената

Хоризонтално, прекрасна видимост

Отговор от Импресарска фирма Ревю преди 5 години
Силвия попита: Преди 5 години
Мога ли да запазя конкретни места за спектакъла след като вече съм изпратила заявката?

Конкретни места може да изберете, когато вече сте заплатила ваучера, спрямо свободните на момента.

Отговор от Импресарска фирма Ревю преди 5 години
Силвия попита: Преди 5 години
Мога ли да запазя конкретни места след като вече съм направила заявката?

След като платите.

Отговор от Импресарска фирма Ревю преди 5 години
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)