Mima

 
5
Mima написа ревю за Avenzzi
Фирмата има любезни служители, но особено услугата за климатика ми се видя доста скъпа за няколко кратки операции за кратко време. Доплатих 10 лв и станаха 30 и няколко лв за почистване на климатик.
 
Mima получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Д-р Каменарова, защото е лоялен клиент.
 
Mima получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Avenzzi, защото е лоялен клиент.
 
Mima получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от English Language Academy, защото е лоялен клиент.
 
Mima получава значка Спестих над 1000лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 1000лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Mima получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Асториа Груп, защото е лоялен клиент.
 
Mima получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Асториа Груп, защото е лоялен клиент.
 
Mima получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Human Design, защото е лоялен клиент.
 
Mima получава значка Спестих над 500лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 500лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Mima получава значка Светкавица, защото изпревари всички и грабна първия ваучер за Двумесечно онлайн обучение за работа с Microsoft Word или Power Point!
 
Mima получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Human Design, защото е лоялен клиент.
 
Mima получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Образователен център Lingualles, защото е лоялен клиент.
 
Mima получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Mima получава значка Светкавица, защото изпревари всички и грабна първия ваучер за Езиков курс по английски, немски, италиански, испански или гръцки - ниво по избор!
 
Mima получава значка Facebook plug-in, защото свърза своя Grabo профил с профила си във Facebook!
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)