Михаил

 
 
Михаил получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Harmony Suites 4, 5 и 6, защото е лоялен клиент.
 
Михаил получава значка Пътешественик, защото грабна три оферти от Grabo.bg за почивки и екскурзии!
4
Михаил написа ревю за Грийн Лайф Банско
Хотелът е чист, приятен, храната е много вкусна и обилна. Персоналът е изключително любезен.
Спа центърът е малък и студен. Водата в басейна е не повече от 22 градуса.. Общите части на хотела /рецепция, лоби бар, ресторант/ също са студени.
5
Михаил написа ревю за Enjoy Box
 
Михаил получава значка Facebook plug-in, защото свърза своя Grabo профил с профила си във Facebook!
2
Михаил написа ревю за Хотел Гранд Рояле
Чистота навсякъде и топъл басейн!
Храната - мизерна, в малки количества, еднообразна..
Като цяло не си заслужава.
 
Михаил получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Комплекс Гранд Рояле, защото е лоялен клиент.
 
Михаил получава значка Спестих над 500лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 500лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
Михаил получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)