dimo

от София  
2
dimo написа ревю за Суши Маркет
Сушито е некачествено. Странно на вкус - сякаш са сложили маринована риба от странна консерва. Няма да повторим...
 
dimo получава значка Благодетел, защото направи дарение за SOS Детски селища през сайта на Grabo.bg!
4
dimo написа ревю за Sushi Express
Храната беше вкусна. 7лв за доставка в центъра на софия е ПРЕКАЛЕНО Много.
 
dimo получава значка Сценична треска, защото грабна три оферти за театрални постановки от Grabo.bg!
 
dimo получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Кабинет Kainesi Therapy, защото е лоялен клиент.
 
dimo получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
4
dimo написа ревю за Yoko Sushi
Вкусно. Сушито беше добро и разнообразно в сета от 50 хапки.
Минус 1 звезда защото соевия сос беше по малко 100мл при очаквани 150 в описанието.
 
dimo получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
 
dimo получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
 
dimo получава значка Рожденик, по случай своя празник! Честит Рожден Ден от целия екип!
 
dimo получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Аура център Лотос, защото е лоялен клиент.
 
dimo получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
 
dimo получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Салон Стилист Капанов, защото е лоялен клиент.
 
dimo получава значка Светкавица, защото изпревари всички и грабна първия ваучер за Диамантено дермабразио на лице, плюс криотерапия, ензимен пилинг и маска!
 
dimo получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Брилянтино, защото е лоялен клиент.
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)