Daniel
										Daniel получава значка Facebook plug-in, защото свърза своя Grabo профил с профила си във Facebook!
										
										
				
			
									
									
									
								
										Daniel получава значка BG Пътешественик, защото посети поне 30 обекта от нашия пътеводител!
										
										
				
			
									
									
									
								
										Daniel получава значка Супер клиент. Тя  беше връчена от Запрянов Травел, защото е лоялен клиент.
										
										
				
			
									
									
									
								
										Daniel получава значка Пътешественик, защото грабна три оферти от Grabo.bg за почивки и екскурзии!
										
										
				
			
									
									
									
								
									1
								
							
									Daniel написа ревю за Хотел Банкя Палас****
								
							
								Отидохме във въпросният хотел поради една единствена причина - открит минерален басейн. На 4-ти септември, около 28 градуса ден, водата в басейна беше супер студена. Не знам как и защо при положение че извира гореща, но имаше около 30 човека седящи ОКОЛО басейна задаващи си същият въпрос ...
								
								
							
									1
								
							
									Daniel написа ревю за Апартаментен комплекс All Seasons Club
								
							
								Мръсна стая, закуската беше 1 сварено яйце, 2 резенчета кашкавал, 2 резенчета шунка и 1 пържена филийка разделена на половинки.  Вечерята беше от пиле, което имаше ужасен дъх и не ядохме. Стаята беше мръсна. Нямаше климатик и понеже сме на партер нямаше как да излезем на разходка и да оставим отворе
								
								
							
										Daniel получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
										
										
				
			
									
									
									
								
										Daniel получава значка Супер клиент. Тя  беше връчена от Комплекс Flora Residence Daisy, защото е лоялен клиент.
										
										
				
			
									
									
									
								
								
								Daniel се регистрира в Grabo.bg.
								
				
			
								
								
							
						 
		 
										 
										 
										 
										 
										