Милен

от София  
 
Милен получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Fresh Bar Kitchen, защото е лоялен клиент.
3
Милен написа ревю за Ресторант Ниагара
Пицата,не беше нищо особено.На тази цена става,като за веднъж.
 
Милен получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Ресторант Ниагара, защото е лоялен клиент.
 
Милен получава значка Pizza freak, защото грабна три оферти за пица от Grabo.bg!
 
Милен получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Fresh Bar Kitchen, защото е лоялен клиент.
2
Милен написа ревю за Апарт хотел Lombardi
Скоро гостувах в този хотел,и не останах доволен.Стаите са тесни,банята също е тясна с душ кабината става още по неудобно и тясно.Закуската е едно кафе и един супер малък тост сандвич.с Тази закуска е по скоро символична.
 
Милен получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
1
Милен написа ревю за Автомивка Grillo
Измиването на колата,не може да се нарече ВИП.Това е обикновенно измиване и не ми намазаха гумите със силикон за блясък.Пицата е доста малка.Общо взето оставам не-доволен!
5
Милен написа ревю за Fresh Bar Kitchen
Джолана беше превъзхидно вкусен.Адмирации към вашата кухня.Обстановката е превъзходна,чисто приятно и свежо.
2
Милен написа ревю за Ресторант Шийтаке
За втори път,поръчвам пица от там.Обаче сега пиците вече не са хубави.Много сухи и много бедни!Развалиха качесвтвото!Разочарован съм!
 
Милен получава значка Смарт-фен, защото си грабна ваучер през нашите приложения за Android и iOS.
 
Милен получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Fresh Bar Kitchen, защото е лоялен клиент.
 
Милен получава значка Facebook plug-in, защото свърза своя Grabo профил с профила си във Facebook!
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)