Елена

 
 
Елена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Салон Стилист Капанов, защото е лоялен клиент.
 
Елена получава значка Кокона, защото грабна три оферти от категория Красота и здраве!
 
Елена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Салон Стилист Капанов, защото е лоялен клиент.
 
Елена получава значка Спестих над 500лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 500лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
1
Елена написа ревю за Ginger Sushi Bar
Така и не изпозлвахме ваучера.
Първо не успяхме да се свържем с тях, след това не можеха да изпълнят поръчката в искания от нас ден. След няколко дни пак опитахме да се свържем със заведението и съответно не отговаряха, а след 2-3 позвънявания от наша страна си изключиха телефона.
 
Елена получава значка Светкавица, защото изпревари всички и грабна първия ваучер за Суши сет с 32 или 52 хапки, с възможност за доставка!
 
Елена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Urocite.bg, защото е лоялен клиент.
 
Елена получава значка Супер клиент. Тя беше връчена от Езиков център Ниведа, защото е лоялен клиент.
 
Елена получава значка Спестих над 100лв, защото докато си грабеше оферти успя да спести над 100лв от всичките свои покупки в Grabo.bg!
Контакти с Grabo.bg: Форма info@grabo.bg 087 530 1090 (10:00 - 18:30ч)